Legat de tuitărul ăsta…

…să vă spună dam ăsta câte ceva. Nu de alta dar cică moare tuitărul… stați – mi se șoptește în cască – a murit deja. Acum între noi fie vorba, n-a murit, că eu sunt loginuit pe tuităr în timp ce vă prostesc aici. Bine, n-a murit, dar nici nu prinde. În lumea reală, tuitărul prinde, nu moare, trăiește etc., așa că am zis să vă dau un exemplu.

Ieri, în turul Italiei (ciclism) un rutier (așa-i zice măi, serios) și-a scos puțin casca. Cred că să-și aranjeze freza sau ceva. Na, cică n-ai voie să faci asta, că e împotriva regulamentului. Sigur, prevederea aia e făcută să nu circule toți fără cască, dar oamenii s-au sesizat. Pă tuităr. Fiind un eveniment urmărit în toată lumea, oameni din toată lumea se ceartă pe acolo, așa că nu e că prinde sau nu în nu știu ce țară. Dacă e cineva interesat, au urmat și reacții oficiale.

Acum, eu zic de chestiile astea pentru ăștia ca dam ăsta, care nu prea înțeleg social media (la cum scriu cred că o să zică Groparu că-l plagiez). Normal, cică nu e cum că se ceartă lumea pe tuităr, e cu bisnis, advertiseri, de-astea profesioniste, nu așa. Deci dacă ești ca dam ăsta, poate ți se pare interesant cu tuităr ăsta. După toată polologhia asta, probabil că ai concluzionat că dam ăsta nu știe social media – așa faptic, gen spioana.

Acum că am terminat cu postul ăsta, mă ajută cineva cu sheruitul ăsta pe tuităr? nu știu cum se face, trântești acolo link-ul de câteva ori pe zi sau cum era?!

ACTUALIZARE: Eu abia acum m-am prins că la dam ăsta pe proiect, joooooooooos de tot apare ce bombăn eu pă tuităr. Băi, deci cât de tare e asta?! Nu răspundeți voi, dar e foarte tare.

2 comments

Leave a comment