Poze

Câteva rânduri vreau să scriu, apoi vă las cu pozele. În ultimii ani mi-am dat seama că e important să nu ai un aparat mare și greu, sau să ai nevoie de un trepied în mijlocul mulțimii, e mai ușor să te strecori, atragi mai puțină atenție și sunt toate șansele să ai parte de imagini mai naturale. Din fericire aparatele mai noi produc imagini mult mai bune în lumină slabă, după umila mea părere poți scoate cadre bune și fără trepied. Aprpo de trepied, de obicei mulți angajați de la pază au reacții ciudate când văd un trepied, cred că au impresia că sunt fotografi care vor să vândă acele materiale și se sperie de asta, așa că vin și îți spun că nu ai voie; același echipament fără trepied e ok, dar cu trepied nu se poate – pățit în Veneția, de exemplu. Îmi place tot mi mult să simt că mă pierd în peisaj și că nu trebuie să asamblez nimic, ci doar să îndrept aparatul și să mă bucur de priveliște. Încep cu câteva cadre mai… altfel (ar fi super tare dacă știe cineva unde sunt făcute) și continui cu downtown Dubai că na, atât s-a putut.

Indiciu: apă.

Era să uit, mi-a mai plăcut și ăsta, nu știu de ce, dar pe moment mi-a plăcut.

4 comments

    1. Nu cred, că nu-mi place cu telefonul, dar e posibil să ajung la un rangefinder, gen Fujifilm X100 sau vreun Leica. Așa cu aparatele mai mici e mai ok, dar cu ceva mare poate deveni frustrant – la o termocentrală s-au speriat ăia de la pază că sunt reporter (deși trecusem de poarta principală trecut în registru, cu legitimația de inginer și buletin).

  1. Faine pozele. Dar nu știu unde sunt făcute. Am încercat să descarc una și să trișez, uitându-mă la datele EXIF, dar nu avea coordonatele GPS. Probabil aș putea încerca să trișez cu Google Image Search… 🙂

Leave a comment