Cum se îmbracă un trainer

Ieri cineva a a juns pe blogul meu în urma unei căutări după „cum se îmbracă un trainer” și, având în vedere că o vizită reprezintă 30% din trafic, m-am gândit să dezvolt subiectul. Lui dam ăsta îi pasă de cititorii lui, de comunitate, de… all that crap. Deci, în continuare vă spun cum să vă îmbrăcați, dragi traineri, în funcție de personalitate și de ceea ce propovăduiți.

Hipsterul 

NORMAL CĂ ARE BARBĂ, hello, suntem în 2018. Totul începe de la pantaloni: neapărat carrot style, cunoscuți în manualele de specialitate ca „glezne goale”. De preferință mai închiși la culoare, pot fi rupți sau nu, pot avea modele sau nu, asta nu contează așa mult. Încălțările trebuie să fie deschise la culoare, de obicei pantofi sport, pot fi chiar albi, iar dacă vrei să fii all in nu purta șosete – e cool și transmiți mesajul că nu te interesează ce crede lumea. Urmează un tricou, dacă se poate cu un mesaj șmecher, de preferință deschis la culoare, poate chiar alb. Probabil că te-ai prins deja încotro merge treaba și ai pus deja mâna pe pălărie – e un must have, nu vrem să fim ăia care nu înțeleg nici măcar hipstereala; suntem în 2018 oameni buni! Nu uita, la toate astea trebuie să ai un sacou. Nu, nu se poate fără, trebuie să îl ai, chiar dacă îl fluturi ștrengărește peste umăr. 

NOTĂ: N-am zis ce training ține, probabil nici publicul nu va pricepe.

Antreprenorul

Atunci când te autointitulezi antreprenor o să spui oamenilor de zeci de ori că ești antreprenor și o să-i inviți și pe ei de 10 ori să se facă antreprenori, după ce le atragi atenția părintește că e foarte greu să fii antreprenor – practic ăsta e planul tău de atac. Ca să pari totuși un om serios, deși limbajul de lemn smulge grimase dubioase oamenilor ce te privesc, trebuie să porți costum. Recomand un costum bleumarin (sau altă nuanță închisă), cămașă albă, cravată vișinie și pantofi coniac. Ajută dacă ai barba tunsă, că a fi antreprenor înseamnă și atenție la detalii, nu numai vorbărie fără rost. Clasic, elegant, fin, ca și cum te-ai duce la o ședință foto în care vei ține în mână o țigară de foi. Nu ai nevoie nici măcar de geantă, trebuie să arăți că tu antreprenorești, nu te legi aiurea de obiecte pe acre să le duci cu tine. Contrar opiniei publice nu ai nevoie de un MacBook, tu ești un antreprenor și îți înfigi doar creierul acolo unde afacerea trebuie să meargă.

Social Media Expert – bărbatul

Ai zice că seamănă cu hipsterul, dar nu e așa. Vorbim aici de un expert, iar un expert se va poziționa deasupra hipsterilor prin cămașă. Ceva relativ ușor, poate în dungi sau carouri, culori vesele. Pantalonii sunt alegerea ta, te poți inspira de la hipster dacă acolo te regăsești, sau poți alege simplu ceva ce merge la cămașă. Încălțările trebuie să reflecte totuși rebeliunea din sufletul tău (ai ales să fii expert în social media, nu în calculul neliniar al fluidelor non newtoniene) deci ceva mai sport sau, to play it safe, ceva de la Converse, poate chiar o ediție limitată. Un accesoriu poate fi un ceas de mână, de prefință cu o curea neagră din piele.

Social Media Expert – femeia

Nu te așteptai la asta, ă? Poate ești bărbat dar te-ai gândit să sari în cealaltă barcă, cine sunt eu să te judec? Chiar dacă ești femeie, aș recomanda aici pantaloni. Poate fi ceva simplu, niște blugi sau ceva care-i imită, pot fi chiar rupți, tăiați, spintecați, e ok, și tu ai niște rebeliune în suflet. Încălțările pot fi ceva simplu, chiar pastelat, din piele întoarsă sau ceva mai sport, nu contează prea mult. Încearcă să eviți pietrele sclipitoare, ținte, țepi, coarne, pinteni sau orice altceva ar face furori în cluburi. Ești femeie în social media și asta înseamnă că ești cool, feminină dar poți arde tot ce e în jur cu flacăra rebeliunii din adâncu-ți. Completează asta cu un tricou/bluză ceva mai larg(ă), pentru că nu e locul decolteelor aici sau a formelor conturate. Ajută foarte mult ochelarii, dar ai grijă la modelul ramelor.

Speakerul motivațional

Foarte simplu aici. Din start știi că îi vei lovii pe oameni cu tot felul de expresii dubioase și îi vei îndemna să zică alte chestii la fel de dubioase pe un ton milităresc. Audiența ta va fi oricum bulversată deci nu va fi prea atentă la stilul vestimentar ales de tine. Cu toate astea dam ăsta recomandă nuanțe închise, chiar spre negru. Poți purta chiar și cămăși lejere, cu mânecile suflecate, cu condiția să fie închise la culoare. Pentru a părea mai puternic poți purta ghete sau bocanci, asigură-te în schimb că ai o privire agresivă și sticloasă.

Ăla de la agenția de publicitate

Uită tot ce ai citit mai sus. Practic cauți un look elegant, dar totuși relaxat. Vrei să fii ca antreprenorul, dar nu așa bățos. Îți recomand să începi cu niște încălțări mai sport, dar de firmă: D&G, Gucci, Hugo Boss etc. Chiar dacă unele modele arată comic, lumea va înțelege că e vorba de eleganță aici. Poate arată aiurea, dar tot te vor considerea elegant, căci numai un caracter fin va alege asemenea mărci. Pentru a păstra aspectul vizual relaxat poți adăuga niște blugi, dar tot de firmă. Nu trebuie să fie aceeași marcă cu pantofii, aici e ok să fii ca un pom de crăciun din punctul ăsta de vedere. De notat faptul că nuanțele închise te fac mai elegant din nou, chiar dacă unele mărci au modele dubioase. Începi să vezi și tu că ești destul de sport așa, deci ai nevoie neapărat de o cămașă. Poți alege culori mai vesele, dar modele mai simple decât ăla cu social media. De ce nu un roz? arată că ai caracter și știi să apreciezi trendurile. Ca accesorii poți asorta un ceas de mână cu curea de piele (aici nu contează culoarea) și o brățară de piele pe cealaltă încheietură.

Blogărul

Aș putea să-ți spun cu ce ar trebui să te îmbraci ca blogăr, dar mi se pare că nu ești atent(ă). Ca blogăr nu ții traininguri. Ca blogăr ai spus deja în repetate rânduri că e nevoie de muncă, know how, muncă și iar muncă. Bine, na, acum trebuie să ai și tu un dar, nu merge chiar așa. Sunt blogării tari și na… ăilalți care pot fi și ei foarte competenți, dar mai cu măsură. Deci ce training să-ți tină? poate te mai critică pe ici pe colo în câteva sute de articole, dar de acolo trebuie să înveți tu singur, n-o să stea el să te școlească.

Nu știu dacă am vreo concluzie, dar să știi că e important cu ce te îmbraci, mai ales dacă n-ai nimic de spus. Ai zice că haina nu-l face pe om și tu poți avea multe de spus, deci nu contează ce ai pe tine, dar nu uita că ești trainer: destul de rar se întâmplă ca un trainer să aibă ceva de spus, deci s-ar putea să nu priceapă nimic audiența ta – doar era pregătită pentru cineva care n-are nimic de spus. Na, atunci ce o să facă oamenii ăia? nu la ținuta ta o să se uite? Vezi?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s