Deșert

Ați văzut pe aici o mare parte din formele de relief, munți, dealuri, astea, dar deșert nu – până azi cel puțin. N-o să vă mint, în afara pozelor experiența a fost comercială și… cam săracă, dar mă bucur că am ajuns acolo. Ține de gust dacă poți aprecia niște dune și un vânt de care trebuie să te ferești, dacă crezi că odată ce l-ai văzut la TV nu mai pierzi nimic, dar eu unul mă bucur că am fost acolo. Mă rog, deșertul d epe marginea drumului. Am făcut un printscreen cu localizarea, în caz că vă întrebați, apoi, fără prea multe comentarii câteva cadre.

FO.png

des1

des2

des3

des4

des5

des6

des7

des8

des9

des10

des11

des12

Leave a Reply

