Diverse

Voi știți cât de ocupat și stresat a fost dam ăsta în ultima perioadă? normal că nu știți, că nu v-a spus nimeni. Vă spune dam ăsta: destul de ocupat și stresat. Paradoxal, voi, ăștia care citiți prostiile lui dam ăsta ați intrat pe aici mai des decât însuși dam ăsta – asta-i viața. E, recunosc, am mai intrat și eu măgărește așa de pe telefon, dar numai cât să văd câte vizite am avut – se știe că fără vizite nu primești advertoriale și deci nu ești în lumea bună a blogărilor. Astfel, după ce am observat o medie de 3-4 milioane de vizitatori pe zi, am zis hai să caut să pun ceva nou. Mă rog, nou în sensul că n-a apărut pe aici. Am găsit nește poze, mai fade ele așa, de când am mai luat aparatul în mână și l-am scos pe geam – pe motiv că hai să văd dacă mai clicăie. Așa, fără vreun fir anume, chestii pe care le-am mai fotografiat, inclusiv niște machete.

IMG_1118.jpgIMG_1119.jpgIMG_0231.jpgIMG_0822IMG_0832IMG_0887.jpgIMG_1081.jpgIMG_1051IMG_0774IMG_0792.jpgIMG_0796

Leave a Reply

