Pe bloguri

Actualizare: deci am modificat unu și doi alea, ca să puteți click-ui fără așa multă precizie.

De fapt vreau să vă arăt ceva fain pe alte bloguri. Mă rog, pe alt blog. Dar mai întâi să vă aburesc puțin, doar n-o să pun link așa de la început, ca să nu aveți parte și de farmecul lui dam ăsta.

Nu prea îmi plac posturile alea gen ”articole de citit săptămâna trecută”, nu pentru că nu le văd rostul sau m-ar deranja recomandarea cuiva, ci pentru că îmi sună foarte plastic. Citește aici, că e fain. Dacă nu vrei, nu citi, treaba ta. Nu știu, sună aiurea și cumva ar trebui să fii implicat mai mult în ceea ce ți-a plăcut. Bine, gata, e ok dar nu-mi place mie cum sună. Echitabil? sper. Na, 2 articole faine (uuuuuuuuuuuunu, doooooooooooooooooi) cu și despre chestii din jurul Sibiului. Mă rog, un jur destul de mare, nu e chiar la ieșirea din oraș, ci opusul a ceea ce auziți la meteo – arie restrânsă. Bine structurat, informații utile, screenshot-uri în loc de link ca să-ți sară direct în ochi.

Dați click acolo, cetiți ce și cât vreți că e fain. Sunt așa cum ar trebui să fie genul ăsta de articole.

5 comments

  1. Euphoria Biergarten este și în Arad și chiar te sfătuiesc să vii, au un meniu diversificat și o mâncare excelentă. Poate așa, reușim să bem o coffee 🙂 Și facem și cunoștință . . . știi tu 😉

    1. Bier – garten. Bere – garden. Nu poți să bei cafea, trebuie să bei bere. Da, nu știu ce zic, când trec prin Arad fie am un drum lung, fie mă întorc după un drum lung și nu prea îmi vine să mă opresc. Dar e totuși o idee.

Leave a Reply

