Un telefon bizar

Noaptea trecută, orologiul arăta ora… nu știu ce oră arăta, că dormeam. Dar arăta o oră târzie, că era noapte. Sună telefonul, de pe marginea baldachinului.

– …da, zic adormit, la care o duduie întreabă:

– Mistăr dam – one – six – seven? Stand by for Mistăr Prezident.

– ă? ce? Alo, tanti?!

Apoi se auzi o voce masculină sobră, aproape electronică:

– Clear Sir! We have That dam on the line. Hold on for the Prezident, Sir!

– Hello Mistăr dam, how are you? (Smiles for the camera) This is Barack! Barack Obama!

– Yes Sir! I was sleeping Sir!

– You can’t be sleeping Mistăr dam, your are talking to the Prezident of the United States! (Smiling for the camera)

– OMFG! Sorry Sir! Of course Sir! iar în momentul ăla am sărit din pat, m-am întins spre birou și am început să apăs aiurea pe taste. Bruce… Bruce Springsteen… Born… Born in the USA – ce altceva puteam să pun?!

– Mistăr dam, I just wanted to send a message to all of you romanian blogărs! I’ve been reading a lot of romanian blogs lately, I find them fantastic!

– Ăăă, Sir, you speak romanian?

– Don’t be silly, I use Google translate. Didn’t understant what that P stands for, though. I found a lot of informație utilă cititorului. It’s great!

– Really Sir? la blogări români?! reclamele alea de 2 lei? I mean 2 dolari, Sir?

– Nonsense Mistăr dam (Smiles for the camera), it’s what you call părerea sinceră a blogărului despre produs. Tell all the blogărs to keep up the good work! I ordered once o șaormă d-aia, kebab or something with a recipe made by blogărs. Didn’t get to me though! Tough luck!

– No problem Sir! I come to America, I get you șaorma! I come to America, make project, you see!

– No, Mistăr dam, (Smiles for the camera) don’t come to America, you are needed there!

– Sweet home Alabama, Uncle Sam, cheap Apple products, I write advertorial, no problem, yes?

(Smiles for the camera) Mistăr dam, don’t make me call the Seals! It was nice to hear you, say hello to all the fellow blogărs in Romania!

Din nou vocea sobră, aproape electronică:

– It’s clear Sir! Mistăr dam, get off the line please!

Am închis telefonul iar de la laptop se auzea Heeeeeeey Macarena!, în timp ce vecinul (de la vila de lângă) bătea frenetic în țeava de încălzire, pe un fond înfundat de înjurături. Să-ți bagi picioarele în somnul lor, nici când te sună președintele nu ai liniște. Am lăsat telefonul lângă pat și m-am culcat. Azi dimineață când m-am trezit m-am întrebat dacă am visat sau nu. Barack? Hello dam? aiurea, sigur am visat. Deși, în mod ciudat, cineva mi-a scris pe mașină ”Băi americanule, tu nu poți asculta la căști?!”

Leave a Reply

