Breaking (AD) news

Bună ziua, întrerupem programul obișnuit pentru o știre de ultimă oră, știre care a cutremurat blogosfera românească: Apple blochează (nu că vrea, lasă bă, aia-i știrea reală, noi dramatizăm puțin) publicitatea în browser. Supărați că Apple ar putea bloca ulterior chiar și advertorialele pe sistemele lor de operare, mai mulți blogări s-au adunat în Piața Blogosferei pentru a protesta împotriva companiei cu mărul mușcat. Îi dăm legătura lui Viorel, care se află în acest moment în Piața Blogosferei pentru a afla reacții la cald. Viorel, ne auzi?

– Bună ziua de aici din Piața Blogosferei! La vederea carului de televiziune al redacției dam167, o parte din blogării prezenți în piață s-au înghesuit să-și expună punctul de vedere:

– Domnule, eu nu sunt aici ca să protestez, dar hai să-ți spun ceva: produsele Apple sunt proaste. Nu merită, chiar nu merită. Eu nu mi-aș cumpăra așa ceva, tu ți-ai cumpăra? Vezi, ți-am zis. Nu știu de ce spune lumea că dizainul e bun, că sunt urâte, îți spun eu, urâte și… a declarat Dorin, în timp ce era bruscat de Nebuloasa.

– Ascultă. Reclamele astea sunt despre oameni. Oameni care festivalizează, oameni care ascultă, care simt, care fac sau merg la teatru. Să blochezi ce, pentru ce? Lumea asta a luat-o razna! ne-a spus pe un ton blajin, fluturând o cremă Farmec, piarblogărița timișoreană.

– Stați puțin, eu nu vreau să supăr pe nimeni sau ceva, dar eu nu am advertoriale de-alea de care n-ar trebui să am. Eu am de-alea scrise într-o manieră personală.. și ălea se pun? eu nu scriu despre telefoane – NU, ĂLA ERA CONCURS! – tablete, iMacuri sau de-astea cu mulți condensatori. Nu serios acum, nu știți dacă și astea cu personal vor fi afectate? mai mult curioasă, Tomata.

Sabina sunt, voiam să vă spun că firma care ne organizează nouă nunta – suntem atÂt de îndrăgostiți – folosește produse Apple și probabil cu adblock, deci vreau doar să-i felicit pe această cale!

– Timișoara capitală culturală europeaaaaaaaaaană! Timișoara capitală cul…- aici am intervenit:

Domnișoară, credeți că aceste blocări de afișare a reclamelor afectează cumva șansele orașului la..

– Tu ții neapărat să scoți în decor acest minunat oraș din drumul spre cultură? nesimțitule! Timișoara capitală culturală europeaaaaaaaaaană!

….

Se pare că a fost întreruptă transmisiunea din Piața blogosferei. Atmosfera părea încinsă, iar blogării determinați să lupte pentru dreptul la advertoriale. Vă vom ține la curent cu desfășurarea acestui protest și vă mulțumim pentru atenție! Redacția dam167 vă dorește un weekend mai puțin blogosferic!

 

One comment

  1. Everything outside of your purple site bubble is violating our privacy and IT security.

    la http://datenblumen.wired.de se introduce fara ghilimele “dam167.wordpress.com”, “www.tomatacuscufita.com”, “www.sabinacornovac.ro” sau orice alt site vizitat regulat/des si se apasa butonul “DATENBLUME ERSTELLEN” … iar in imaginea generata se poate da click pe cerculetele colorate pentru a afla mai multe detalii.

    ps: “cristinatm.net” are, din cate se pare, niscaiva probleme cu dns-urile (eu pot accesa domeniul, server-ul wired.de nu-l poate accesa)

Leave a Reply

