De început de an

În primul rând, să vă spun LîMîA! Nu știu voi ăștia tinerii, dar mie mi-a luat jumate de an să mă prind ce e asta. Na, luați-o și voi. Mă gândeam să fac din postul ăsta un text cu ce-mi doresc eu de la blogul ăsta (sau el de la mine) în 2015. Da, am văzut că acuma e wishlist, gata cu rezoluțiile, așa că am zis hai și io.

Blogosfera

E încă un loc trist. De ce spun că e trist? pentru că lupta nu e pentru a oferi ceva de calitate, ci de a ”face să fie bine”. Îți dai seama cât de fad e totul când vezi camapanii cu telefoane mobile în teste, cu articole slabe, cu concursuri ce au ca premii telefoane mobile oferite de taxi nu știu care. E clar, anumite lucruri nu au ce căuta pe bloguri, iar cele ce au ce căuta ocupă prea mult timp. Orice idee interesantă se transformă în proiect cu și despre blogări, lucru care suprimă tot farmecul. Rețelele de socializare sunt locul de promovare al blogurilor și al firmelor care se vor brenduri, criticați fiind, culmea, cei ce le folosesc pentru a socializa. Păi nu, cum să pui poze cu prăjitura și cafeaua, că aia nu interesează pe nimeni. Mai bine îți pune Groparu link la blogul lui, că sigur aia e fain. Ie fain, am vrut să zic. Prin urmare, dam ăsta nu face parte din blogosferă. Nu că blogul ăsta nu e un loc trist, că uneori e, doar că aleg alte practici – alea neprofesioniste, maică.

Pasiunea

O știți p-aia cu ”scrie din pasiune”? na, nu există așa ceva. Când scrii din pasiune oferi o scriere, nu un blog cu toate prostiile. O scriere cu o oarecare valoare aparține unui gen, are un scop, are cap și coadă – advertorialele mai greu. E ca și cum ai fi pasionat de fotografie, dai câte un link către cursuri de fotografie, dar tu faci poze cu telefonul. Unele nu sunt rele, dar e vorba de instantaneu, nu de o pasiune aplicată. Deci și prin urmare dam ăsta nu scrie din pasiune. Fotografia e pasiunea care a declanșat nevoia de blog, iar blogul e un spațiu pe care pun în principiu poze. Că așa vreau eu.

Profesionalism

La fel de mult ca și până acum. Nu fac pagină de facebook, nu pun link-uri pă tuităr, nu mă fac blogăr profesionist. De-aia. Așa vreau eu să fiu mai amuzant și să pun niște poze pentru popor. De-aia.

Ce urmează

Mai multe poze ca anul trecut, sper. Asta e, n-am prea ajuns niciunde anul trecut din motive de alte preocupări. Au fost ani cu poze mai multe, ani cu poze mai puține. În fond, același blog spălăcit urmează și anul ăsta. Abia aștept vara, să fac iar poze de pe geam, na! A, stați așa! O să pun majoritatea pozelor la rezoluție mai mare. Cu cât să fură mai al dracu’ dă pă bloguri, cu atât mai multe pune dam ăsta. Las’ să fie. Vreau să spun că la punctul precedent erau exact 500 de cuvinte – mi s-a părut demn de notat.

Pe lângă poze ar mai fi și lucruri de povestit, adică treburi luate în teste, gen mersul pe bicicletă. Una, alta, ce și cum, câte o părere, poate ajută pe cineva. A, și mai puțină heituială! acum na, nu că e dam ăsta mai bun la suflet, dar subiectele de heituială sunt multe și subțiri, adică fără profunzime. Nu mai sunt lucruri ce merită explicate, lucruri care să merite corectate. Fiecare trântește câte o tâmpenie pe blog, de nici n-are rost să-l contrazici. Erau pe țeavă 2 articole, unul despre scris și citit, altul despre ecologisme. Era atât de tare articolul ăla cu scrisul și cititul încât voiam să-i iau interviu Duniei; a, și probabil le heituiam pe Oana și pe Tonomata (am vrut să fiu măgar și să nu dau link către ele dar laaaasă, să le vină juma’ de unic și de la mine, că dam ăsta e generos de fel). Na, n-a fost să fie. Bine. Pun 2-3 poze, așa de început de an? din păcate pentru voi, sunt la fel de slabe ca articolul, dar uitați-vă la ele, că sunt de sezon, cu zăpadă, puțin cer albastru, așa ca un advertorial scris din suflet – nu te încălzește dar e muncit.

IMG_1570

IMG_1572

IMG_1577

IMG_1579

IMG_1582

2 comments

  1. Dragă mârlanule, pune tu mai multe poze că sunt fantastice. Și pentru interviu ar trebui totuși să faci o programare, dar mai ales ar trebui să te întâlnești cu mine, să-l cunosc și să-l văd și eu pe dam ăsta. 🙂

Leave a Reply

