Castelul Peleș

V-a mai zis dam ăsta că a fost ocupat? A, e ocupat. Da, și va mai fi ocupat. Știți voi că indiferent de vreme, alegeri, proiecte blogsferice, campanii și/sau modificări de bugete, dam ăsta o dă p-aia cu ocupatul. Na, în timp ce așept pizza, am zis să mai pun 2-3 poze. Castelul Peleș, azi (bonus Pelișor în ultimul).

N-aș vrea să intru prea mult în isorisiri și fapte de vitejie, cine e interesat poate studia. Vă spun doar că e în Sinaia, Peleș ăsta. În limbaj blogosferic e ”foarte fain”. Anul ăsta e a doua oară când îl testez. De fapt le testez, că am testat și birtul din împrejurimi – cafea+savarină+suc de mere. La modul serios, trebuie să-l vedeți. E fără îndoială la un nivel european din toate punctele de vedere. Aș recomanda să ajungeți acolo mai spre dimineață, așa cam pe la 10-11 pentru un ambient mai aerisit.

Nu am plătit taxa foto sau video (vreo 30 lei) pentru că nu voiam în mod deosebit poze mișcate făcute peste umăr, ci am preferat să merg și să casc ochii. Na, nu prea mai avea nimeni mentalitatea asta, așa că am lovit destule obiective și am jucat în destule filme. Hai să nu o mai întind, mergeți să-l vedeți. Până atunci, 2-3 poze de la dam ăsta.

IMG_1177

IMG_1181

IMG_1182

IMG_1188

IMG_1190

IMG_1193

IMG_1194

IMG_1205

IMG_1201

Leave a Reply

