Sibiu

Da, dam ăsta s-a întors. Bine, nu chiar, pentru că nu se poate spune că a fost plecat pe undeva, excepție a făcut doar un mic concediu. Da` mic așa. De fapt, în stilul caracteristic al inactivității mele cronice în social media, am fost destul de ocupat. Stați fără griji, dam ăsta și-a dat seama că a cam ignorat milioanele de fani de pe acest blog și s-a gândit să mai pună niște conținut. Cred că știți că urmează să spun că na, luați 2-3 cadre, nici măcar nu sunt nu știu ce, asta e, viața merge înainte. Dar nu. Pe lîngă alea 2-3 cadre care chiar nu sunt nu știu ce, v-am pregătit un al doilea post în care împart wallpapere. Da, am zis că hai să pun ceva și pentru ecranele voastre, dacă vi se pare că se potrivește.

Până atunci, cum ziceam, câteva cadre din Sibiu (eram doar în trecere), printre mesele cu oaie și miel.O să mai urmeze și altele dar na, să nu exagerăm cu ”a fi activ în social media”.

IMG_0819

IMG_0823

IMG_0834

IMG_0835

O să mai urmeze Muzeul Satului – de data asta am stat mai mult acolo și am reușit să fac mai multe poze. Vreo 5.

Leave a Reply

