Temă nouă după ceva timp

Dam ăsta și-a schimbat tema. O să pun o poză acolo în antet că na, să fie mai drăguț. Dar nu asta e de fapt important – faptul că am pus o altă temă – ci postul cum că mi-am pus altă temă. Deci bă, dam ăsta are altă temă! Normal, una pe gratis, că nu toată lumea face bani din blog.

Trebuie notat și marcat în istorie faptul că am pus un post despre schimbatul temei. Noroc că nu-s blogăr profesionist, că lipsa unui domeniu cu numele și tema gratuită (și astfel non unică, ca unicii de pe blog) ar fi fost PR stunt sau nu știu ce. Na, noroc că nu-i cazul.

5 comments

  1. Tema asta e cel putin dubioasa cand incepi sa faci scroll. Jumatate din ecran e ocupat de header care-i fain conceput, dar cu un height mult prea mare. Obliga la citit pe sub ochelari 😛

    Apoi, tagline-ul “photography” nu reflecta decat o parte din specificul blogului tau, poate o lista de categorii ar fi de dorit pentru cei care vor sa sara peste aceleasi si aceleasi pareri despre aceeasi si aceeasi parte de blogosfera.

    Si apropo de citit, ca am recuperat pe aici pe la tine, in postarea precedenta practici acelasi tip de critica “ce oameni faini” pe care o semnalezi la altii. E drept, tu nu spui ca-s faini, dar nici ca-s naspa si m-ai facut sa dau click pe cativa sa vad cum si ce se mai scrie prin zona pe care eu n-o citesc de fel.
    Si uite asa am trimis o injuratura in eter cand gasesc un articol cu ceva natura, citesc, e ok in mare, dar la final pac! doua link-uri cu nu stiu ce magazin de unde si-a luat esarfa… O mizerie.

    Mai trec si luna viitoare. Sau nu.

    p.s. Barajele, fotografia si piscoturile nu dau bine impreuna indiferent de crema cu care le combini.

    1. Da, știu. Ideea e să fie mai mult cu fotografy, dar nu prea mai am eu timp. Lasă că vine vara și o să umblu mai mult.

  2. Apropo de tema nouă, să știi că pe mine mă cam prinde de cap. Nu mă descurc, cam asta e. Trebuia s-o sucești în halul ăsta?

  3. Headerul imi ocupa jumatate de ecran iar scrisul e prea mic. Chiar trebuie sa ma apropii de monitor ca sa citesc. Combinatia gri-negru e de-a dreptul trista, desi probabil te-ai gandit la ceva neutru.

Leave a Reply

