Comunicarea zilei

Dacă tot e ziua mea liberă, am zis să pun și eu o poantă aici. De ce postez pe blog, sau mai rău, de ce sunt la calculator în ziua mea liberă, întrebați? Pentru că sunt la birou, logic. Cică eu sunt de vină, că doar eu am venit de capul meu la birou în ziua mea liberă. Oricum, chiar și la birou, azi, cu soarele-n suflet, să comunicăm:

”evanghelizare e una, fidelizare e alta. si ambele au legatura cu cei care fac comunicare pentru produs, serviciu, eveniment.
altfel, da, nu vad de ce ai renunta la un brand care’ti place, atata vreme cat ceea ce se schimba la el e DOAR omul de comunicare, nu valorile asociate si plus valoarea adusa de brand… si atata timp cat omul de comunicare care’ti place nu’ti pitchuieste, convingator, un produs concurent :)” 

de Ruxandra Predescu, om de onlain, dă brend, de bugetari corectator, de presă, sub presă, ca presă etc.

 

P.S. Dacă nu înțelegeți treaba religioasă cu evanghelia sau restul buștenilor din enunț, stați liniștiți, înseamnă doar că nu sunteți specialiști. sau experți. Sau experți specialiști. Atât.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s