Maxima recognoscibilă a zilei

”De multe ori numele este cel care ajută din plin la poziționarea întregului brand, este asociat automat cu identitatea brandului, iar asta poate duce la o interacțiune facilă și de durată cu un brand ușor recognoscibil.”

de Radu Drăgan, un tânăr care la 24 de ani realizează chestii, maică, nu ca voi. Voi, zic, că eu la 24 de ani (ce vremuri!) mă chinuiam noaptea cu sarcini de probă.

Advertisements

3 comments

  1. Ei, chestia cu “fosilele” si varsta sunt interpretabile. Dar da, la 24 de ani (muncind de cati ani?) nu poti da sfaturi superpertinente. Sau poate da, daca activeaza in domeniul respectiv, de multa vreme.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s