9:26

E o dimineață albă, rece. Am ieșit pe balcon, adormit, cu părul ciufulit, și am simțit fulgii de zăpadă proaspătă. Încă simțeam în barbă aroma de malț, iar pe limbă gustul înțepător al foilor de tutun. Mi-am scuturat bluza groasă de pijama și am aruncat o privire în jur. Câteva coșuri fumegânde, doi copii trăgeau de o sanie iar o tanti privea în lungul străzii. Avea o căciulă tricotată, de un alb murdar, iar în mână ținea o plasă verde închis. Purta un palton bordo, lung, aproape în dreptul gleznelor. S-a uitat în jur și apoi a luat-o agale spre capătul străzii.

Eram într-un tablou suprarealist, într-o poezie a lui Coșbuc. M-am scuturat din nou de zăpadă și am intrat înăuntru. Diagrame de eforturi. Tensiuni și compresiuni. Am deschis caietul negru și le-am notat cu stiloul. După micul dejun. ”My sun shall rise in the east/ So shall my heart be at peace/ And if you’re asking me when/ I’ll say it starts at the end”.

 

A doua zi de freelancing a început. Spuneți, cu mine, în cor: creativitate și pasiune!

8 comments

  1. Uite că şi eu ştiu puţine despre. De fapt, mai nimic. Sunt versuri din muzica lor? Nu de alta dar la mine a trecut viscolul şi s-a instalat ceaţa.

    1. Sunt versuri din melodia Jon&Vangelis – I’ll find my way home. Pentru mine e o muzică bună pentru lucru. Vangelis sigur ai auzit, cel puțin coloane sonore la filme – Conquest of paradise e cea mai comună, cred.

  2. Te referi la coloana sonoră din filmul despre descoperirea Americii? Cristofor Columb? Da, îl ştiu. De Vangelis am auzit când eram la liceu. Dar nu am mai ascultat de atunci. Credeam că e vorba de altul.

Leave a Reply

