Expuneri la început de an

Lamulțanicusănătate, astea, dam ăsta s-a întors. Da, știu la ce vă gândeați: o nouă heituială. Dar nu! nu nu! este vorba de 2-3 poze! Să începem anul blogosferic pozitiv, zic. Bine, dacă stăm să ne gândim, heituiala asta nu e cu rea intenția, dam ăsta încearcă doar să-i aducă pe respectivi pe calea cea dreaptă. În fine, niște poze din orașul de pe Bega.

IMG_0377

 

IMG_0387

 

IMG_0390

 

IMG_0394_1

 

IMG_0399

 

IMG_0424

 

IMG_0427

 

Da știu, sunt alb-negru. Așa m-am gândit eu că ar fi fain, că eu oricum le-am văzut deja colorate. Mai vedem, poate pun și variante colorate, dacă se cere. Eu cred că închei aici, că mă gândesc să pun un post cu ”rezoluții” pentru noul an. Rezoluții pentru blog, zic. Sunt așa de tare a prost gust treaba asta prin blogosferă încât îmi vine să particip și eu. Vorba aia, pentru relevanță.

2 comments

Leave a Reply

