2013 la dam ăsta

Cum vă spuneam – nu mai știu pe unde, dar vă spuneam – m-am gândit să public un fel de best of al anului în materie de poze. Fiind ocupat, m-am gândit că ar merge o asemenea retrospectivă tocmai pentru că nu sunt multe cadre. Am zis că e super: puțină muncă, multă postare. Da, nu e chiar sfârșit de decembrie, dar sfârșitul de an e pentru mâncat și băut – porc, slănină, bere, astea. Mai bine acum, cât sunt încă treaz. Înainte să trecem la poze, hai să vedem ce a făcut dam ăsta în 2013.

Blogosferic, a fost un an la fel de prost ca ceilalți. dam ăsta nu e în stare să scrie un advertorial, nu face bisnis, n-are brand personal, ce mai, un eșec. Asta e, îți accepți condiția dacă nu te pricepi la social media. În rest, n-am reușit să ”fug” atât de des pe cât mi-aș fi dorit. N-am reușit să văd barajele pe care mi le-am propus și am avut atât timp liber limitat, cât și un buget relativ redus. Așa zisele acțiuni fotografice pe care voiam să le fac cer timp și bani, deci nu s-a putut. Nu a fost neapărat rău, dar din punctul ăsta de vedere clar e loc de mai bine. Au fost totuși cadre care mi-au plăcut, deși locurile nu erau noi. Au fost excursii și declanșări care m-au relaxat, prin urmare vă arunc aici poze cu ele. Dacă era neclar până acum, prima condiție pe care trebuie să o îndeplinească pozele de aici este să-mi placă mie. Îmi pare rău că la ultima excursie la sibiu (noiembrie) n-am reușit să fac un tur ”de suflet” prin împrejurimi și să fac niște poze. Să sperăm că la anul. Bun, hai să n-o mai întind ca Vienela în advertoriale și să pun poze. O să fie niște mai multe poze, despărțite pe alocuri de 2-3 rânduri care să țină loc de descriere. Cum e și normal, pe fond, Purple rain.

Încep cu câteva cadre simple, apusul în câteva zile, apus văzut de la balconul castelului (e posibil ca imaginea anterioară să fie un fel de idealizare a căminului real) lui dam ăsta. Nu e nimic deosebit, sunt doar niște culori la sfârșit de zi. Scopul lor e să atragă un zâmbet și/sau un sentiment de căldură.

IMG_9565

IMG_9574

IMG_9577

IMG_9622

IMG_9628

IMG_9629

IMG_9632

IMG_9638_1

Sper că v-au plăcut și v-au dat puțină culoare. Ca să mai rup ritmul, vă arăt o mică corabie, poate ăia care cred că pasiunea-i în advertoriale se mai gândesc.

IMG_8977

IMG_8944

IMG_8945

IMG_8946

IMG_8978

După cum era de așteptat, mergem spre munte și, implicit, Retezat. Am început iarna, am continuat primăvara și apoi vara. În fiecare an e o gură de aer curat, ocazia de a contempla și de a cugeta la cele muritoare și nemuritoare și, de ce nu, de a fi cu capul în nori.

IMG_9021

IMG_9295

IMG_9298

IMG_9316

IMG_9317

IMG_9327

IMG_9336

Asta a fost primăvara, vara abia acum urmează.

IMG_9527

IMG_9529

IMG_9534

IMG_9547_1

IMG_9548

IMG_9558

A urmat un popas scurt la Dognecea. Mai puține cadre, aici a fost cu grătar, liniște, stele și stat la povești cu cei apropiați.

IMG_9371

A venit toamna și puțin concediu, așa că a fost mare, zăcut, mâncat, băut. Turcia, Antalya. Cu mulți români. A fost frumos, au fost locuri noi, atmosferă plăcută și compania ideală. Câteva poze pentru voi și de aici.

IMG_0002

IMG_0005

IMG_9997

IMG_9999

IMG_0060

IMG_0064

IMG_0075

IMG_0081

IMG_0126

IMG_0177

IMG_0229

IMG_0233

IMG_0260

IMG_0269

IMG_0280

Cam asta a fost, și na că am încheiat tot cu un apus. Probabil că vor mai fi poze cu globuri, brazi, la mulți ani, o sticlă de țuică ceva, dar fotografic putem spune că anul e aproape închis. Sper că v-a plăcut articolul măcar la fel de mult precum altora propriul brand personal, să fim sănătoși și să ne auzim cu bine. Mai întâi luna asta și abia apoi la anul.

3 comments

Leave a Reply

