dam ăsta zicea să vă arate …

un alt dam. Poiana Ruscă dam, mai exact. Știți că dam ăsta nu v-a uitat, doar că a fost ocupat, nu? Da, recunosc, a fost și puțină lipsă de chef. Blogosfera a devenit un loc plictisitor – adică aia care contează, știți voi, blogurile active în social media – în care se ceartă mai nou toți ca orbii și își dezbat evenimentele. Dacă aia cu cearta e plictisitoare, partea în care își dezbat evenimentele e ceva grețos. Revin.

Barajul și lacul Poiana Ruscă, în apropiere de localitatea Ruscă, lângă Teregova, jud. Caraș-Severin. Barajul are un aer relativ nou, finalizat în jurul anului 2006 (început în 1987). E o zonă frumoasă, fără obiective turistice spectaculoase, o zonă de popas sau de plimbare. Barajul are o înălțime maximă e 75 m (în secțiunea maestră), deși proiectat la 95 m. Nu strica să vă scriu una alta și despre deversoare, goliri de fund, teren de fundare și debite specifice dar parcă am prea puține poze ca să aberez pe aici. Na bine, n-am chef. Dacă e careva interesat, să urle în comentarii și completăm. Hai să pun alea două poze, zic.

 

IMG_9685_1

 

 

IMG_9684

6 comments

    1. Pentru trollatul ăsta meriți să te sun și să-ți explic la telefon (minim 2 ore) metoda sarcinilor de probă. La telefon ca sa am eu certitudinea că suferi, pentru că dacă scriu doar, poți sări rândurile 🙂

  1. Blogosfera e un cu totul altfel de loc, dacă ştii cum să ajungi în locurile unde oamenii sunt magici. Ş’s destui.
    Eu nu le ştiu pe alea plictisitoare de zici de ele, habar n’am cine sunt cei care.

    Poiana Ruscăi, îi spunem eu în vremea copilărimii mele; de-atunci nu mai ştiu nimic de ea. Mai pune poze, mai spune vorbe!

    1. Știu că există multe lucruri de calitate în blogosferă. Mă deranjează că o mână de bloguri au impresia că reprezintă întreaga blogosferă și culmea, spre aia ar trebui să tindă și restul.

      Nu prea cunosc zona și nici nu am prea multe poze, dar am început o lucrare acolo și probabil vor urma multe delegații. Sper ca în viitorul apropiat să am mai multe imagini și la fel de multe povești despre, pentru că e o zonă frumoasă.

Leave a Reply

