Marea văzută de dam ăsta

Vă spun de la început că nu am răbdare să caut care din cadrele de mai jos au apărut pe aici, așa că le voi pune pe toate la grămadă. Să o considerăm așa, repost, mai degrabă ca o compilație mediterraneană – așa, englezistic spus. A fost o întrebare de-aia cu ping pong, link, nu știu ce aiciașa că am zis că hai să pun. Să mai aud eu că nu mă bag în comunitate, că nu social media și alea, că vă heituiesc de nici Nebuloasa nu vă mai scoate cu tot cu laptopul ei primit de la sponsor – ultra fain, ultra mic, ultra gratis, bestial. Știți că eu sunt cu muntele, dar mai ajung și la mare – așa e viața – așa că, normal, am făcut 2-3 poze. N-o să vă povestesc cum am fost eu la Costinești, cum nu mai e ce a fost, cum am fost la Saturn înainte de revoluție și era fața de masă murdară de pește dar cu toate astea vai ce fain a fost că eram tineri și alte astea, da? Pun niște poze din Spania, Costa Brava, ne uităm și cam asta e.

_MG_0001

_MG_0082

_MG_0209

_MG_0214

_MG_0215

 

_MG_0228

_MG_0222

_MG_0242

IMG_0484

IMG_0488-1

One comment

  1. Multumesc frumos! Stiam eu ca trebuie sa ai si marea pe undeva, nu doar muntii si apusul. Cel mai dor imi este de marea care arata ca in a treia imagine, dar asta nu inseamna ca celelalte fotografii sunt mai prejos.
    Acum, ca m-am uitat mai cu atentie, descopar ca vreau sa vad de aproape cum se izbesc valurile de stanci, mai ales daca totul se petrece in lumina galben-rosiatica…
    Bine ca stiu acum la cine sa apelez cand vreau sa vad ceva deosebit… 🙂

Leave a Reply

