Sărbători muncitorești

Titlul ar trebui să combine 1 mai muncitoresc cu sărbătorile pascale – combină el ceva, dar nu știu dacă exact ce trebuie. Da, știu, ați intrat aici la dam ăsta în speranța că mai apare o poză cu mititei, ouă, urări de bine, Paști fericit, 1 martie fericit, La mulți ani!, astea, dar n-ați găsit nimic. Am fost și eu ocupat cu cadouri și multă mâncare. Asta e, mai trebuie să ne și îndopăm românește. Fiți fără grijă, dam ăsta s-a întors. Cu toate astea, n-am pregătit nu știu ce urări, poze cu ouă și alte fandoseli. Dar dacă tot ați trecut pe aici, hai să pun niște poze, așa, pe nișa mea cum s-ar zice. Adică postez pe nișa mea, că ăsta e blog de nișă, că să facem succes în social media, zic. Ca de obicei (mă rog, unul dintre obiceiuri) v-am pregătit o coloană sonoră în caz că vă place să vă uitați la poze cu muzică. Pe lângă poze o să mai comentez eu una alta.

Și acum pozele. Ne uităm spre Hațeg, din apropierea castelului de echilibru al hidrocentralei de pe Râul Mare, pe la ora 22:00.

IMG_9295

IMG_9297

IMG_9298

Urcăm spre vârful Lolaia Nord (2178 m), prin stațiunea turistică Râușor, pe traseul crucii albastre. La un popas, privim spre nord, spre Hațeg.

IMG_9310

IMG_9312

IMG_9313

Ajunși în șa, urmărim banda galbenă până pe vârful Lolaia Nord (2178 m) și privim creasta, înainte de coborîre.

IMG_9316

IMG_9317

IMG_9322

În cadrul următor, de notat vârful Peleaga în centru (2509 m), iar la dreapta în prim plan vârful Lolaia Sud și în plan secund vârful Retezat (2485 m), ușor de recunoscut după evidenta teșitură.

IMG_9327

IMG_9330

IMG_9333

IMG_9335

IMG_9337

IMG_9338

Mai privim o dată înspre Hațeg și coborîm. Ne grăbim puțin, căci grătarul nu se încinge singur.

IMG_9339

Înainte de plecare, vizităm din nou (ca de fapt de fiecare dată când ajung în zonă – prietenii știu de ce) lacul și barajul Gura Apelor. După reparații la priză și galeria de aducțiune lacul se umple din nou. Sperăm să fie totul în regulă și să funcționeze la parametri optimi.

IMG_9340

IMG_9341

IMG_9342

Na bun, cam atât am avut eu de zis. Până la următoarea heituială sau până la următorul articol pe nișă (sau mă rog, cumva relativ la nișă), să fiți sănătoși și nu ascultați porcăriile din social media.

One comment

Leave a Reply

