dam ăsta ar putea fi luat drept blogăr

Am citit mai devreme un fel de articol cu 5 diferențe dintre blogăr și om cu blog. Din păcate n-am reușit să citesc articolul ce a servit drept inspirație, pentru că e în espaniolă –  io no comprende espaniola. Sătul de pragul ăla deversor de la Săpânța, am zis să verific dacă eu sunt blogăr sau om cu blog. Cică-s cam blogăr, dar hai să o luăm metodic.

  1. Aproape toți își promovează articolele. Nu costă nimic. Chiar și ăia care scriu la plezneală un articol la 3 luni. Chiar și eu, că nu mi-am făcut tuităr degeaba. Bine ok, mint, nu mi-am făcut, dar pricepeți ideea.
  2. Așa o fi. Plan editorial, cică. Dam ăsta nu face, deci asta nu se poate bifa.
  3. Tot timpul verific. Când deschid blogul, statisticile alea îmi intră în ochi. La popriu. Plus că mă panichez dacă unul dintre cei 2 citiori ai mei n-a intrat pe blog în ziua aia.
  4. Da. Am și abonați. Da’ uneori mai scot widgetu’ ăla, așa de poantă. Abonații rămân.
  5. Aici nu prea am ce comenta, pentru că sunt niște expresii crunte și pișcotăreală mascată.

Ia priviți aici:

”Oamenii cu adevarat talentati la scris nu scriu pe bloguri. (eu – Makavelis)”

Eu cred că citești numai bloguri scrise de oameni fără talent sau pregătire literară – pișcotarii. E nu sunt sigur că Lorena Lupu (de exemplu) ar confirma regula asta. Tu ești?

Cei ce nu simțiți nevoia să mergeți la lansarea unei băuturi, sau nu simțiți nevoia să câștigați un concurs pentru testat 1 (unu) săpun, probabil ați observat că a fi blogger înseamnă, conform spuselor minunaților, promovare, împins, dat din coate, pișcotărit. Nu texte de calitate, nu coloană vertebrală, nu argumente. Adică, în pana ta, poți trage un articol d-ăsta, din pix. Bă, tu ești nemulțumit că ăla zice că ploo, dar nu ploo. Nu te-a interesat faptul că o previziune meteo are o probabilitate. Traduc.

INMH: Astăzi, joi 22 noiembrie 2012, va ploua.

Traducere: Astăzi, joi 22 noiembrie 2012 va ploua – cu probabilitatea de 37%. Mai exact, sunt 37% șanse să plouă. Adică 67% șanse să nu plouă.

Previziunile astea nu au astfel de probabilități pentru că vor unii să fie amuzanți, ci astea sunt regulile. Dacă versul respectiv se referea la blogări, era luat ca o înjurătură.

Dunia, dacă treci pe aici, spune și tu o părere despre scris pe blog și talent, că e neclar la blogosferă.

 

Dunia, ai trecut pe aici si nu ai zis părerea. Rușinică.

One comment

  1. Mai Dam, eu trec tot timpul pe aici.
    Spun acum, desi am scris de multe ori la mine pe blog ce anume ma determina pe mine sa scriu. Nu pot sa scriu acum despre altii si alegerile lor, eu mereu am sustinut ca nu sunt blogger, ci om cu blog.
    Nu vreau sa jignesc pe nimeni, in primul rand.
    Eu scriu cu pasiune, scriu despre om, despre evolutia lui fireasca spre rafinare. Nu as putea sa scriu despre altceva, despre sapunuri sau orice altceva. Dar asta nu inseamna nimic, doar ca eu nu pot.
    Uneori ma cuprinde ciuda ca am de atata vreme blogul, dar raman o necunoscuta. Dar din nou, nu pot sa merg pe alte bloguri sa comentez doar pentru vizibilitate, ci doar daca am ceva de zis.
    Si talentul?
    Of, aici ma necajesc mult. Am o zi proasta, tocmai imi scrise cineva azi ca uraste tot ceea ce reprezint, deci nu ma pot considera prea plina de talent.
    Imi place insa stilul tau pamfletar, desi consumi atata energie in critica.

Leave a Reply

