Premiul lunii

Redacția dam167 va acorda luna aceasta premiul Cel Mai Comentator, vienelei. Premiul a fost acordat de un juriu format din 12 membri ai proiectului dam167, premiu care a venit ca o consecință a activității extrem de intense a respectivei în rubrica de comentarii a tuturor blogurilor din colțul penibil al blogosferei românești. Comentariile sunt extrem de utile și mereu la subiect, de asemenea ajutând zelistic blogării în cauză prin aura de pupincurism generată.

”Cred ca sunt 10 ani de cand nu-mi lipseste din casa Triumful, chiar daca acopar aragazul cu folie. Partea de sus ramane libera si stropii sariti din tigaie acolo se opresc.
Candva foloseam deodorante de la Farmec. Ocazional folosesc si alte produse de curatat de la ei.”

 

”M-am bucurat si eu aseara de cateva ore minunate, in care m-am plimbat cu sotul meu, am mancat floricele de porumb cu caramel, iar la intoarcere am lenevit in pat, fara sa facem nimic decat sa schimbam canalele televizorului.”

Felicitări câștigătorilor!

 

Încheiem acest articol cu o întrebare specifică blogurilor slabe (că doar asta e proiectul ăsta): Tu pe ce bloguri slabe găsești comentatori ca vienela?

Leave a Reply

