Mectarzi (unii-s blogări)

NOTĂ: Acest post  scris pentru că strugurii sunt acrii. Atât în blogosferă cât și în epăl stor.

Acum nu știu dacă unii blogări sunt mectarzi (mec bă, ăla de la epăl), sau unii mectarzi sunt blogări, dar, ideea e că sunt infiltrați și blogări în fenomen. Ce să vă zic, încă mă hăhăi de povestea de aici (pentru unele persoane: în timp ce mă hăhăi fac și presa Runcu) și am văzut cam ce oameni se adună buluc la lansările unui nou mec d-ăla. Cu stupoare am observat că orice minunat chemat la lansare se înghesuie (dar nu dă link fără pișcot) pentru a avea parte de experiențe memorabile.

Gluma-i glumă, da’ domnu’, facem minunatul ”hipsteri, snobi, dandy, oameni cool şi catatonici care şi-ar tatua brandul Apple pe meninge dacă ar putea”? Toți în același trib?

Eu nu știu ce părere aveți voi, dar mi-aș pune android dacă aș avea aifon. Sau mi-aș lua două aifoane și unul ar fi pă android.

Nici un brand personal n-a fost lezat în urma acestui articol – pentru că aparține unui hater.

3 comments

  1. ;)))))))))))))))))))) nu ma pot abtine sa rag cu gura pana la urechii
    daca domnii respectivi au primit un ipad (ipone) drept cadou din partea vodafone sau orange hai ca meritau sa se mai mutareasca in halul asta pe net ;))))))

Leave a Reply

