Maxima maximă a zilei

Însă canalele de socializare oferă şi o libertate extraordinară pentru angajaţi şi foştii angajaţi. Actualii angajaţi care pot fi evanghelişti ai brandului sau ex-angajaţii care nu mai depind de brand dar îi pot murdări imaginea.”

 

text ce face parte din întrebarea (zilei de 20 martie) lui R. Katai, blogăr, spicăr, proiectant, astea.

 

Nota redacției:

Fostul angajat se plânge pentru că n-a fost învățat să brand. Brand – brandul – brandului. Se așteaptă proiectanți care să (le) învețe tainele brandului pe departamentele de (re)surse umane.

 

P.S. Timbăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăr!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s