Calculele zilei

Dacă tot am reușit să asigur stabilitatea la alunecare folosind ancore, hai să dăm o fugă pe tărâmurile statisticii. Statistică blogosferică, care este. Statistica este una blogosferică pentru că bate adevărata statistică cu o funie cu noduri – adică se diferențiază, lemnistic vorbind. Vă invit deci, pe breviarul de calcul conținutul de pe blogul Andrei Zaharia. Să repetăm împreună, zic:

  • 41.9% îmi citesc blogul săptămânal, așa cum fac și eu cu restul blogurilor
  • 83,9% asociază blogul meu cu domeniul comunicării (PR, social media, blogging)
  • 41.9% îl asociază cu tips & tricks despre online (campanii, unelte utile etc.)
  • 35.5% apreciază când scriu despre muzică electronică (concerte, piese, interviuri)
  • 32.3% citesc cu plăcere relatările de la evenimente (anunțri, recenzii etc.)
  • 83.9% cred că relevante pentru blogul meu sunt articolele din categoria blogging si social media
  • 61.3% consideră că ar trebui să mă concentrez pe subiecte din sfera PR-ului și a comunicării
  • 35.5% vor în continuare să scriu despre muzică electronică.
—————–

    416.20 % și-au expus părerea în legătură cu blogul andrazaharia.ro

De notat că la păreristică au participat 31 de oameni. V-ați prins că trebuia să fie un total de 100% nu? V-ați prins că unele lucruri spuse de ăia 31 se întâmplă simultan sau nu, nu-i așa? Sper că nu sunt prea subtil.

Leave a Reply

