Maxima maximă a zilei

”[…] Dar din momentul când eşti în spatele unui brand nu mai foloseşti acelaşi limbaj. Nu mai eşti Xulescu ce e prieten cu Yina şi cu Zetoiu şi ies la o bere în seara respectivă. Eşti vocea brandului ce trebuie să aducă transparenţă şi încredere. Pagina de facebook al brandului trebuie să redea identitatea brandului, iar tu ca om de sm trebuie să faci tot posibilul ca oamenii care intră pentru prima oară pe pagina voastră să primească încredere şi acel like pe care-l vor dărui să fie cu încredere. Prin urmare, mare atenţie la cum comentăm pe paginile brandurilor. Comentarii precum “:))/;))/:>/aşe-i mă/yeah:)) etc” nu au ce căuta.”

extras din Cronica brenduluide maestrul* Katai Robi, în primul mileniu al Imperiului, în urma Potecii de Aur, planeta Ix.

*în dezacorduri

Nota redacției:

Ești vocea brandului.

Advertisements

4 comments

  1. Vai de mine… ce de ineptii a varsat asta intr-un text asa de scurt. Jap-jap, cum ar spune un clasic.

    Un lucru e cert: e maestru in dezacorduri.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s