”[…] Dar din momentul când eşti în spatele unui brand nu mai foloseşti acelaşi limbaj. Nu mai eşti Xulescu ce e prieten cu Yina şi cu Zetoiu şi ies la o bere în seara respectivă. Eşti vocea brandului ce trebuie să aducă transparenţă şi încredere. Pagina de facebook al brandului trebuie să redea identitatea brandului, iar tu ca om de sm trebuie să faci tot posibilul ca oamenii care intră pentru prima oară pe pagina voastră să primească încredere şi acel like pe care-l vor dărui să fie cu încredere. Prin urmare, mare atenţie la cum comentăm pe paginile brandurilor. Comentarii precum “:))/;))/:>/aşe-i mă/yeah:)) etc” nu au ce căuta.”
extras din Cronica brendului, de maestrul* Katai Robi, în primul mileniu al Imperiului, în urma Potecii de Aur, planeta Ix.
*în dezacorduri
Nota redacției:
Ești vocea brandului.
Vai de mine… ce de ineptii a varsat asta intr-un text asa de scurt. Jap-jap, cum ar spune un clasic.
Un lucru e cert: e maestru in dezacorduri.
Maestru zici? Imediat corectez. Nu contează ce spune – e cu branduri, e relevant.
Ți-am editat comentariul – se vedea e-mailul.
Danke!