Tineretul rebrănduit

N-am să o lungesc prea mult cu introducerea: n-am avut o zi productivă. Am calculat tot felul de eforturi degeaba și parcă nimic nu se leagă. Ce mai, sunt oarecum iritat și simt nevoia să heituiesc pe cineva. Am dat azi peste un articol.

Aliniat. Fiți atenți ce idee genială vă oferă pe gratis domnișoara asta. Nu serios, citiți atent articolul. Adică în loc să vezi o tanti rujată cu un pachet de țigări în mână, ar fi mult mai fain să vezi aceeași duduie cu un măr. Și nu, nu al lui Adam, ciunul scos din ungherele unei minți prăfuite (v-ar fi plăcut să zic banană, nu? credeți că e loc de perversități aici la dam ăsta pe blog?). Deci o ideea foarte tare. Nu de alta dar scopul acelor promotărițe e să VÂNDĂ. Când dai un măr, parcă nu-i zice vânzare. Da, e sănătos, dar numai pentru blogăr.

Alt aliniat. Sigur ați observat (voi ăia care aveți creier) treaba cu brendurile. Adică stai, brand care comercializează fructe? Cu riscul de a fi corectat, nu prea cred că există așa ceva. Pentru simplul fapt că o pungă de mere sau o lădiță de banane are o etichetă cu Nu-știu-ce SRL e brand? Și dacă e brand care comercializează fructe, pe modelul 1+1 gratis îți vinde salată+măr? Adică bă, WTF cum zic tinerii. Raluca, zic, uite aici idee de eveniment (aici zic, că nu știu cum privești tu în cruciș și iei antetul ca idee) char înainte de conferință. Nu de alta dar știu cât de mult te inspiră pe tine bălăcărelile oamenilor de online.

De ce sunt atât de proști țapinarii blogosferici când vine vorba de noțiunea de brand sau marcă? Stați că vă explică dam ăsta. Treaba cu brendurile e oarecum întortocheată și are darul de a provoca uneori confuzie. Luăm un exemplu: Coca Cola. Păi cola ăsta e brand nu? Trebuie să fie. Dar Fanta? Sprite? Branduri zic. Dar The Coca Cola Company? Hai tot brand să fie. Adică ce mama dracului e asta? Brand în brand? un brandception, cum ar zice Leo? Stați așa că acum și dam ăsta e ”confuzat”. Păi un brand sau mai multe? Vedeți, e ușor să o iei razna și să vorbești tâmpenii.

Încheiem pozitiv. Dacă există acolo vreun brend care vinde fructe, ia, să-și facă curaj! Cât despre obiceiuri sănătoase, hai să vă zică și dam ăsta unul: scrieți câte o tâmpenie pe blog; mintea vi se va relaxa în așa fel încât verbul a gândi devine doar un mit.

 

P.S. dam ăsta face trafic din scandaluri. Până la trafic sunt curios să văd ce prostii mai pot scrie unii când vine vorba de asta cu iaurtul.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s