Început de an

Și am intrat într-un nou an. Am observat că au fost vizite pe aici, deși sincer nu mă așteptam. Mă bucur că ați mai trecut pe aici să vedeți dacă a mai pus dam ăsta vreo poză sau a mai heituit pe cineva. Da, am fost și eu mai bun de sărbători. Dar nu de-aia n-am heituit pe nimeni, ci pentru că bunătatea asta mi-a ocupat tot timpul. Nu e nimic, va fi și aia la un moment dat. Am zis totuși să încep anul cu ceva frumos și pun un articol cu niște poze, să vă arăt Făgărașii, zic. Cam atât și închei prin a vă ura un sincer ”La mulți ani!” (nu știu, mulți, câți vreți voi) celor ce treceți pe aici.

 

 

 

 

2 comments

Leave a Reply

