Hater vs. Om minunat

E clar că sunt două tabere aici.  Oamenii minunați se plâng că haterii îi heituiesc, doar așa de dragul de a o face. Haideți să vă arate dam ăsta abordarea unui hater și abordarea unui om minunat. Judecați voi care exagerează.

Bun. E clar că dam ăsta e ăla hater. Adică găsește câte un blog și îi caută nod în papură. Spune că nu e așa, mai aduce argumente, își dă cu părerea despre munca oamenilor în necunoștință de cauză. De exemplu, dam ăsta, a găsit pe un blog (nu zic că e al Nebuloasei, deci un blog oarecare) o reclamă la nu știu ce produs cosmetic. Ei bine, blogărița proprietară a blogului pe care nu vi l-am spus, a subliniat principala calitate a produsului: 100% românesc. Problema era că în imaginea atașată articolului și care reda produsul în toată splendoarea lui, scria lizibil “Made in France”. Dam ăsta a comentat și i s-a răspuns că greșește – logic. Deci ați înțeles, a fi hater înseamnă că începi să critici ceva în baza unor argumente. Criticile de mare rafinament sunt acelea care răsfrâng asupra unei campanii sau a unei reclame. E evident că un om care n-a lucrat la acea campanie nu poate critica, fiind doar un consumator căruia îi era de fapt adresată campania. Nișe bestii, haterii ăștia.

Ei, acum hai să vedem cum critică oamenii minunați, adică aplică niște critici non hateristice. De exemplu Raluca Moisi. Vă fac un scurt rezumat: Raluca s-a dus la mol. Acolo o duduie a vrut să-i vândă nu știu ce vopsea de unghii. Respectiva duduie nu era în cea mai bună formă. Scuzabil sau nu, duduia trebuia să aibă o prestație mai bună. Raluca a trecut peste detaliile astea mărunte și s-a pus repede în locul angajatorului. Așa aflăm cum ar fi tratat ea problema din biroul managerial. Așa observăm că nu așa se fac vânzările, adică nu angajând astfel de oameni. Și toată povestea asta cu o fătucă care era indispusă a indignat-o la maxim pe domnișoara Raluca.

Hai să vă spun și eu o poveste. Se făcea că eram și eu la mol acum niște ani, când, eram ceva mai tânăr. Se făcea că acolo se desfășura o expoziție Panasonic unde se prezentau TV cu plasmă și sisteme audio. Deviza era “cele 5 avantaje ale TV cu plasmă”. Pe lângă electronicele care îți luau ochii, erau două fete îmbrăcate sclipitor care îți enumerau acele 5 avantaje. Asta era treaba lor. Dacă le întrebai ceva, se blocau. Ei bine, cei cu expoziția cu greu puteau fi convinși să-ți vândă ceva. În orice caz acele fete erau inutile. Mai mult era greu de crezut că respectivii se pregătiseră pentru o campanie de vânzări, având în vedere că produsele nu se găseau în magazine și, trebuia să fii al dracului de convingător să convingi un trecător să dea 4000 de euro pe un TV.

Concluzia? Uneori nu merită să plătești un om cu anumite abilități pentru situații de genul. Nu sunt eu în măsură să spun de ce, pentru că nu sunt acțiunile mele. Cert e că diferența dintre Raluca Moisi și cel la care face ea referire e că prima persoană menționată e cea care împarte fluturași și fluieră campanii. Da, cei care ar fi mult mai eficienți în posturi de conducere sunt la munca de jos. Nu-i așa că e crudă lumea asta? Nu-i așa că e nedreaptă?

Mai departe. Ia priviți aici. S-a gândit ea prost cum să o scoată la capăt cu articolul până a văzut acel comentariu. Hai să cităm:

”Timișoara nu are nevoie de curs…Oricum seduce :)”

asta ca răspuns la anunțul pentru un curs de management și seducție. Acum, de câte clase ai nevoie să înțelegi că nu e nimic malițios în comentariul ăla? ”Timișoara oricum seduce” – ajutați-mă, că eu încă nu văd. Adică vorbești fără să citești măcar. Ce pana ta, numa’ hateri în jur!

E foarte clar, haterii sunt de vină. Deci omul minunat câștigă detașat acest duel, cu un plus de prostie, superficialitate și lipsă de coloană vertebrală.

8 comments

  1. Sufar ca nu mi-ai dat link, sa stii. Adica de ce altora dai si mie nu? 🙂
    In alta ordine de idei, articolul despre Ivatherm, la care te referi, a fost scris in felul acesta stiind ca productia este franceza, pentru ca doar acolo s-au gasit laboratoare care sa se poarte frumos cu apa termala, ingredientul principal al cremei respective. Conceptul e unul romanesc, iar creatoarea intregii linii e romanca. Asta il face 100% romanesc.
    Apoi, mie imi place cum scrii si regasesc multe dintre ideile mele in articolele tale, insa eu am invatat ca rautatea imi dauneaza doar mie, pentru ca oamenii din jurul meu uita repede ca le-am facut rau.
    Sa stii ca unii dintre noi chiar muncesc al naibii de mult la toate evenimentele alea de care tu razi si spui ca sunt inutile. O fi inutile pentru tine, ca nu esti pasionat de treburile astea, dar altii sintetizeaza informatiile primite si le mai si aplica. Pana la urma e o chestiune de alegeri.

    1. Faptul că un produs e fabricat in Franța și respectă niște norme de calitate impuse acolo nu are cum să-l facă 100% românesc. Nicicum, niciunde. Treci peste. Logic vorbind nu există așa ceva.

      Nu știu cum să-ți spun, dar toți muncim. Unii strângem gunoaie, alții avem funcții de conducere, unii merităm laude, alții nu. Cu toate astea nu toată lumea din jurul tău urlă în gura mare. Ce e prea mult, e prea mult.

      Legat de link, mă gândeam că nu mai are rost să dau. Eu, hater fiind, tot timpul am de comentat, într-un mod irelevant și anonim, deci, ce rost ar mai avea?.

  2. Dam, unii nu striga chiar in gura mare ca mincesc, altii – e treaba lor, consider ca nu ma priveste. De fapt, nu ma privesc multe din chestiile pe care le fac altii, eu imi vad de treaba mea si atat.
    Cum am zis, eu te citesc de o vreme si nu mi se pare ca esti mai hater decat altii (ma rog, eu folosesc cuvantul asta cu drag, nu in sens rautacios), dar sunt unele momente in care te inseli, insa nu e treaba mea sa fac din asta un scop in viata si sa iti demonstrez cat de tare te inseli.
    In ceeace priveste crema aia, cred ca e mai important ca oamenii sa stie ca e gandita si creata de un roman si mai putin ca productia se face in Franta, dar cred ca fiecare vede lucrurile in felul propriu, ca de aia suntem individualitati.

    Dle Popescu, eu nu imi permit sa va injur sau sa vorbesc urat. Sper doar sa aveti curajul de a-mi adresa aceleasi cuvinte calde si atunci cand ne vom afla fata in fata. Pentru ca, din cate am vazut, aveti tendinta sa treceti pe celalalt trotuar atunci cand suntem pe cale sa ne intersectam drumurile offline 🙂

  3. :d apoi e vinovat managerul de mkt ca nu a facut instruirea cum trebuie …
    Se vede ca … cine le critica pe fete habar nu are cum stateau de fapt lucrurile 😛

Leave a Reply

