Maxima maximă a zilei

“Fara sa ma mai apuc sa trag nici macar un part, Marta Usurelu de la revista biz, imi pune microfonul in mana… ma apuc de vorbit cu vocea tremurand.

Aveam pregatita o glumita cu un virgin… imi aduc aminte de ea… acum… acum realizez ca mai bine de jumate de chestiile pe care am vrut sa le ating in prezentare nici macar nu au fost amintite… acum am inceput sa nu mai am transpiratii reci…

Mai tineti minte primu orgasm?

Inca tremur… nu e un tremur de frica… nu mai e un tremur de emotii, e pur si simplu un tremur.

Pe scurt, de pe scena se vede mult mai neclar totul… cel putin cand esti pentru prima data pe scena!”

Din Jurnalul spicărului ixian, de D.C., anul 2011 al Primei Epoci de Piatră, planeta Ix.

Asta se întâmplă când nu faci curs de public speaking – ajungi în epoca de piatră. A, sau faci cursul, dar n-ai ce spune.

comentariu maximal al lui dam ăsta.

 

Actualizare:

În urma publicării maximei de mai sus, Dan Ciulea își pune următoarea întrebare:

“ori io-s prost de dau in gropi, ori logica lu’ asta* e mai mult decat idioata!”

*dam ăsta

Clar logica e de vină.

3 comments

  1. nush … eu am inteles ca tre’ sa tragi macar un part inainte de a deschide gura … pentru a nu uita ce vrei sa spui. mda, o fi si asta o reteta de succes … puturos.

      1. o fi … ca eu nu-l cunosc si citind cum il trec transpiratiile reci, cum tremura si cum vede neclar … am inceput sa banuiesc c-ar fi semnele unei presiuni interne exagerate ce duce la eliminarea umorilor (si din cate stiu eu, alea nu-s “umor” la plural).

Leave a Reply

