Maxima maximă a zilei

“Alegerea locului, a decorului, a invitatilor, a activitatilor si a muzicii a comunicat perfect valorile si promisiunea brandului – creativitate, spontaneitate, party starter, experimental.”

 

fragment din Ghidul Dulgherului tleilaxu (republicat, anul 7690 al primului ciclu) , de Carmen Albisteanu – de profesie țapinar

Advertisements

2 comments

  1. grrr … am trait atatia ani si habar n-am avut ca daca aleg, simultan creez … fiind si spontan in acelasi timp.

    da’ fiindca numa’ ce-am citit un articol “dashtept” despre credinta vs necredinta … acu’ stau si ma intreb: cand God le-a creat pe toate … conform teoriei “alegere=creativitate” … El practic a ales spontan si ulterior ne-a aburit (omul a inceput sa existe abia dupa Alegere si deci informatia respectiva n-o poate avea decat de la Alegator, sau Votant?, cum ca “a creat in 7 zile”) … faptul ca-i un Party Starter (de la El a pornit totul) ce se tine de Eperimente (where the fuck are the dinosaurs or the tasmanian devils?) fiind deja binecunoscut … sa inteleg ca “Dumnezeu”=”Brand” si respectiv “Brand”=”Dumnezeu”? da’ atunci cum ramane cu “mai multe branduri”=”mai multi Dumnezei” si clasicul “Dumnezeu e numai unul”? nu mai inteleg nimic … e grele cand n-ai la dispozitie lemne fara numar, fara numar … si nici Inchizitia nu reinvie din morti (lasand-o pe Criza sa dea iama-n neuroni).

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s