Bran Şlos

Castelul Bran, precedat de bravul conducător. Deşi structura castelului nu m-a impresionat, iar măreţia sa stă, după părerea mea, doar în legenda contelui Dracula, e ceva ce trebuie să vezi. Nu mi-au plăcut influenţele moderne ale domniilor familiilor regale ale României pentru că tind să ascundă aerul medieval al castelului. Până la urmă ce e un castel românesc fără războaiele cu turcii? Mi-ar plăcea totuşi să am timp să citesc poveştile şi legendele ce guvernează aceste locuri, fără să conteze prea mult influenţele şi curentele artistice. Până atunci câteva cadre (din păcate nu prea reuşite) cu ceea ce înseamnă momentan pentru mine castelul Bran.

One comment

  1. Ai asteptari ridicate de la tine, asadar. Eu la gasesc frumoase (cadrele), poate si pentru ca, desi am vizitat Branul, nu am ramas cu nici o fotografie. Imi place a doua in mod special!

Leave a Reply

