Maxima maximă a zilei

“[…] prezenta in mediul online ofera control asupra situatiei (“Ei oricum nu mai au de ales, daca ei isi doresc sau nu sa fie acolo. Ei deja sunt acolo. Despre ei deja se vorbeste”), brand-ul poate asculta consumatorul si poate descoperi insight-uri despre produs si Social Media e o foarte buna metoda pentru a te pregati pentru criza.”

 

Fragment din Cartea Portocalie (scriere ce datează din al treilea ciclu al Mirach-ului), de ducesa Monica Jitariuc

Advertisements

3 comments

  1. si poate descoperi insight-uri despre produs” … serios??? daca zic “stupid people” atunci zice lumea ca-s rau. oare autoarea acestor “adevaruri” s-a gandit macar 1 secunda la faptul ca “brand” exista si in alte domenii (nu doar la genti sau pantofi) … de exemplu la medicamente si alte chestii “chimice” … si ca-n cazul ala toata teoria cu insight-urile e de cacao? sau nah: poate ca toti antreprenorii astia de fapt asta isi doresc: sa mearga la supermarket si sa cumpere, conform insight-urilor de pe wall-urile brandurilor, multe si diverse pilule … iar dupa ce si-au indeplinit constiinciosi rolul de cobai sa scrie si ei insight-uri pe wall-uri. ca deh, vremurile cand brand-ul era in sine o garantie a calitatii sunt de mult apuse, normele/standardele internationale de testare si de calitate a produselor sunt “sooo out” … si insight-urile de pe wall-uri sunt probabil noul criteriu decizional. ah, ca mor cateva zeci sau sute de cobai … who cares! … mortii, chiar daca aveau conturi in “Social Media”, oricum nu scriu pe wall-uri si nici trafic nu mai fac nimanui. oh well, era sa uit: “curentul vine din priza!” …

    1. Pai da, ei au făcut reclamă la 2-3 produse și s-au gândit să generalizeze. Donșoara asta fu spicăr la webnuștiucum ăla. Până la marketing exprimările lor penibile și alambicate mi se par a fi un semn de alarmă. Dacă nu poți explica simplu și clar anumite principii, ai o problemă.

      Tipa de la Danone a publicat tot felul de statistici lgate de cum stau oamenii pe net și câte bloguri citesc, fără să poată trage o concluzie legată de creșterea sau scăderea vânzărilor raportate strict la implicarea în mediul online.

  2. stai ca mai e si faza cu “Ei n-au de ales…” … care in ultimele luni a convins antreprenorii ce “s-au ajuns” (in functii) sa cumpere la preturi modice domenii XXX … ca deh: “ce ne facem daca vreunu’ cu insight ajunge din greseala pe http://www.BRAND.xxx?“. imi si inchipui noul boom in vanzarile de vibratoare:

    – fataaa, mi-am luat vibrator gucci!
    – si? al meu e de la http://www.csid.xxx … e mult mai sanatos!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s