Plimbare de weekend

 

 

 

 

 

3 comments

  1. ok, eu sunt mai nesimtit asa si intreb direct: exista vreo sansa sa pui poze la dimensiuni mai mari, eventual cu denumirea locului din imagine? stii tu: wallpaper, alea-alea …

    1. Mă gândeam să fac o pagină cu wallpaper sau posturi din când în când. Problema e că prelucrarea e puțin diferită din cauza rezoluției. Ofer la comandă cadre mai mari pentru cine vrea, până mă hotărăsc cum fac. Dacă vrei anumite cadre lasă un comntariu și un mail.

      1. corect: de multe ori diferenta de rezolutie distruge imaginea … asa ca, pentru a nu-ti consuma eu timpul liber, aleg “img_7077” … care la rezolutie 1920×1200 ar fi ideal (da’ merge orice rezolutie care la resize/stretch nu schimba proportiile si nu se pixeleaza) … ca (imho si la modul/stilul meu de utilizare a pc-ului) da clasa la alte wallpaper-ele asemanatoare. repet: doar daca nu-ti ia timp … ca ma consider norocos si asa, doar vazand imaginile presarate prin postarile tale.

Leave a Reply

