Reacţii blogosferice – da, tot dincolo de limita penibilului

Ca urmare a articolului preecedent (adică ăsta), Tudor a avut o reacţie. Care reacţie s-a materializat prin plângeri pe tuităr şi un comentariu adăugat la articolul citat de mine. Plângerile pe tuităr cu Monica Romenglezeanu nu merită amintite, aşa că voi copipeistui comentariul său elevat şi edificator:


  1. Ce Merita
    July 14th, 2011
    REPLYQUOTE

    ah, pentru cei ce nu-i duce capul, in titlu scrie clar “sofer”, nu mecanic, consultant sau expert. “sofer” are un singur sens si atat :D

Păi în primul rând aceşti hateri (eu care este) îl amuză pe Tudor, pentru că spunea că suntem comici. De exemplu un om care îţi face praf un articol şi mai mult, are şi argumente, e comic. În al doilea rând, majoritatea blogărilor nu înţeleg importanţa modului şi/sau mediului în care se exprimă. Aşadar, dam167 vă explică. Aşa grobian vorbind, ar fi cam 3 situaţii:

 

1. Vorbeşti prostii în compania unor prieteni, la o bere. Prin urmare vei fi luat peste picior, eventual tachinat puţin.

2. Vorbeşti prostii pe blogul personal, care este public, dar nişte oameni din tot www-ul ăsta ajung pe acolo, unii chiar au habar cu ce se mănânca lucrurile enunţate de tine. Vei fi criticat, pus la zid (metaforic vorbind) şi citat prin acelaşi www.

3. Eşti Andreea Esca şi vorbeşti prostii la TV. E, în cazul ăsta se gasesc mai multe milioane de guri care să te critice.

Acum hai să vedem cum e cu comentariul. Că tu (tu, Tudor care eşti) nu eşti mecanic sau expert, am înţeles. Un expert nu scrie despre o maşină testată pe blogul personal şi nu într-o asemenea manieră. Mecanic iar nu eşti, pentru că ai fi vorbit despre tracţiune, materialele din compoziţia discului de frână, gradul de disipare a energiei de care este capabilă suspensia şi aşa mai departe. Consultant nu ştiu ce e dacă discutăm de maşini. Poate vânzătorul, care te sfătuieşte. Poate consultant social media, că de-ăia sunt căcălău. Dar nici de ăsta nu eşti, că tu eşti proiectant. Revin. Eşti şofer, care şofer înţelege lucruri precum ţinuta la drum, gradul de confort pe care ţi-l dă suspensia, comportarea motorului la turaţii mari sau mici, siguranţa direcţiei şi alte lucruri de bun simţ. Până la urmă acolo la articol scrie review. Atâta timp cât vorbeşti despre un obiect atât de scump şi atât de complex, nu ştiu dacă ai avea cum să nu meriţi critici după o abordare atât de superficială. Ai dreptul să scrii ce vrei pe blogul tău, chiar şi tâmpenii, dar e normal ca alţii să te critice (ăia comici, ştii tu).

Acum , cei PE CARE nu-i duce capul (care toţi au un singur cap, capul care nu-i duce PE ei toţi, la naiba cu acorduri şi toată limba română) au adus argumente. Observi, Tudor, că nu mă refer aici la faptul că ai încurcat vitezometrul cu kilometrajul, ci am adus argumente de bun simţ, lucruri pe care tu, în calitate de şofer, trebuia să le observi. E ciudat cum poate un cap să nu-i ducă pe unii care urmăresc un fir logic.

În concluzie, Tudor, ai scris un articol prost. Nu e nevoie să recunoşti asta public. Ţine-o pentru tine. Asta nu înseamnă că tu ca persoana eşti prost, ci doar că nu ţi-a ieşit, asta e. Eu unul aş fi şters review-ul ăla din titlu şi gata. Am condus o maşină o oră sau două şi am spus o părere. Atâta m-a dus capul, asta e. Să spui că nu-i duce capul pe cei care critică un astfel de articol nu ştiu, parcă e cam mult.

 

P.S. Pentru ţărănismul cu Lamborghini încă nu ai scuză.

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s