Viața personală a unui hater (heităr)

Am tot vorbit despre hateri și am citit chiar mai multe. Dar toate astea se referă la activitatea profesională a unui hater, adică acțiunea de a contrazice argumentat tot felul de blogări care de felul lor cam scriu (și vorbesc) prostii. Fără să o mai lungesc, i-am văzut în acțiune, i-am văzut be blogări ștergându-le comentarii, cenzurând pe motive întemeiate gen “blogu’ meu bă, dacă nu-mi convine șterg, pentru că o critică=înjurătură în lumea civilizată” și alte lucruri de genul ca dovadă clară a unui caracter puternic. Bun, dar ăștia, haterii, cam cum trăiesc ei? Hai să vedem.

În primul rând, un hater (indiferent de sexul pe care-l poartă din naștere sau din asigurarea medicală) este urât și prost. Nu e o glună, e purul adevăr. Adică un om care te critică pe tine, om minunat, nu poate fi altfel. Trebuie să fie inferior; e o lege blogosferică nescrisă.

Ajungem la un subiect mai delicat: sexul. Păi un hater nu prea face sex. Adică mai face el, o dată la 392 de zile de exemplu, dar asta se întâmplă destul de rar (o dată la 392 de zile). De fapt, blogăr fiind, ajungi să-ți dai seama de cât sex face un blogăr în funcție de succesul său blogosferic. De exemplu, aplicând acest algoritm, dam167 face sex odată la 982,5 zile, în timp ce Miruna odată la 1,78 secunde. Deși e un act banal și des întalnit, o caracteristică definitorie a haterilor e chiar lipsa acestui act.

Banii. Viața-i grea și foamea mare, dar blogării profesioniști câștigă. Adică advertoriale domnule, nu glumă. Unde mai pui că proiectele se monetizează, deci bani frate! Dar cum ziceam, viața e grea și banii nu scot pe nimeni de pe domeniu. Indiferent de câți bani fac acești pseudoblogări, haterii sunt săraci lipiți. Nu are rost să mai dezvolt, ei sunt pur și simplu praf. Până la urmă, un om urât și prost ce succes poate avea?!

Prietenii. Păi câțiva acolo pe facebook. Tot spun eu că hai să fim serioși dar ce naiba, adică hai să fim serioși zic, ce naiba de prieteni să aibă unii oameni care contrazic cu tot felul de argumente și pot purta și o discuție?!

Concluzia e că acești hateri sunt urâți, proști și nu au potențialul necesar pentru a fi “oameni de online”. Pentru că în online nu merge cu decență, cultură generală și alte vulgarități de genul. Adică dacă vrei să fii om de online, ori ești prost ori pupi funduri, nu emiți exprimări coerente, de parcă ai fi făcut o școală. Cam așa arată, doamnelor și domnilor, portretul offline al unui hater. Ăștia sunt cei ce critică, cei ce nu acceptă că antreprenor=Andrei Roșca. Concluzia? aceeași de până acum: trebuie omorîți cu pietre!

Text dedicat Casandrei, cu susținerea Mirunei Siminel.

8 comments

  1. sa vedem: urat si prost – check cu bonus pentru “aragaz cu 4 ochi”, sex – double-check (ca n-am blog si prin urmare tre’ ca-s last romanian virgin), bani – check (cica tocmai pentru a nu muri de foame am 2 job-uri), prieteni – triple-check (n-am nici feisbuc, nici tuitar si ma declar singur asocial). daca la asta mai adaug c-am fost si “tradator de tara” cand m-am trezit sa ignor (una e sa le comentezi spunand ca nu-s bune, da’ sa actionezi pentru abolirea/modificarea lor e mult mai grav) legile comuniste in vigoare atunci … deja primesc si spor de vechime. oh my IPU, i’m doomed!

    1. Da știu, viitorul nu sună bine. Am putea să mergem la următorul blogtweetmeet să fim omorîți cu pietre și astfel să ne curme suferința. Asta ar fi în offline, cred.

    2. Nu nu. E un algoritm care leagă sexul de succesul blogosferic. De asta Miruna abia mai respiră, pentru că viața ei e toată un advertorial sau o lansare. Sexul ține cu oamenii de online.

Leave a Reply

