Când prostia trece de cota N.N.R…

…deversează. Ca o notă explicativă pentru xplorio.ro şi Corina Georgescu, fenomenul nu implică vreo cascadă, vane, robineţi sau mai rău, torente. Aşa, ca să ne fim înţeleşi. Articolul de azi este pentru şi despre ella. Nu că aş avea o vreo pasiune pentru respectiva, nu pentru că nu are dreptul să fie penibilă pe blogul ei ci pentru că atunci când mi se răspunde cu o ieftineală debordantă devin puţin iritat. Dacă am devenit iritat, replica o dau aici, pentru simplul fapt că nu face obiectul articolului respectiv (sau pentru blogării inculţi, NU REZONEAZĂ cu articolul în cauză).

E vorba de două articole: 1 şi 2. Pe scurt, respectiva ella a copiat acele articole. Cică PRELUAT e mai corect din punct de vedere tehnic, dar asta justifică doar drepturile de autor. Contribuţia ei e zero. Pe lângă eternul clişeu “blogul meu, pot fi cât de penibilă vreau” ella începe să lovească în coerenţă, agramaticaliceşte vorbind:

3. Iar daca tie ti s-a parut suferficial articolul asta, cine te a pus sa il citesti?? Nu imi amintesc sa te fi invitat eu!! Asa ca …pa. Nu vad ce cauti pe aici. Nu iti place, nu te uiti. E simplu.

Dragă ella-agramella, cum ingineria lu’ Corina Georgescu să evit să citesc un articol pe motiv că e superficial înainte să…să-l citesc?!

Eu nu am nevoie sa copiez pe nimeni pentru ca EU sunt aia careia tu ii citesti textele prin ziare si ii asculti stirile pe la tv. Si daca in viata de zi cu zi, dau nas in nas cu realitatea, aici pe blog, imi permit sa scriu sau sa preiau materialele cui vor muschii mei!! Nu de alta, dar e blogul meu!! Intelegi???

Pentru necunoscători, ella-agramella e vinovată de ştirile pe care toţi le iubim: pasiunile lui Pepe, maşinile Oanei Zăvoranu, iubirea lui Irinel pentru Monica, disputele dintre familii cu sabia în mână şi aşa mai departe. Da, ea e geniul din spatele editării lor. Normal, la gândul că se ascunde o Andree Esca în spatele acestui blog de 2 lei m-am documentat. Să zicem doar că Nădragul nu are o Andree Esca în spatele acestei agramate. Nu am să-i dau numele aici pentru că nu mă cobor la un asemenea nivel.

Până aici nimic grav, doar lipsă de argumente şi exprimări specifice unei raţiuni faultate. Dar.

Individul de mai sus (dam si nu mai stiu cum) e tare frustrat, si nu pot sa inteleg de ce s-a ofensat in halul asta. O sa ii sugerez sa isi ia o revista glosy, sa se duca la baie si sa isi rezolve frustrarile. S-o supara??

Acum, dragă ella, ai merita câteva vorbe de duh. Dar eu nu mă cobor la nivelul ăsta. Apropo, cred că ofensat e ăla care aduce explicaţii irelevante în lipsa unor argumente. Dacă te lauzi că nu scrii pentru trafic, află că ai muri de foame dacă din asta ar trebui să-ţi câştigi existenţa. Nu numai că ai copiat două articole şi ai scris unul în care te justifici ulterior (deşi orice om cu capul pe umeri scria un singur articol cu referire la cele două), dar mai şi comentezi prost şi agramat. În plus, aduci nişte jigniri specifice unui adolescent. E clar, pe acolo a rămas mintea ta şi astea sunt posibilităţile. Da, când mi-ai zis că nu-ţi place blogul meu am început să plâng ca o fetiţă. Era şi relevant de altfel.

Aici, in blogul asta scriu ce simt eu, adun lucruri, texte, poze care imi plac si scriu cam ce imi trece prin cap in fiecare zi.

Da, observ: nu-ţi trec prea multe prin cap. De asemenea înţeleg că nu ţi-a plăcut că am citit doar 2 articole de-ale tale (impropriu spus ale tale pentru că sunt copiate preluate) şi n-am zis nimic de blog în general. Ei bine da, tot blogul tău e de toată jena. N-aş fi spus-o, dar decât sa te superi pe mine, mai bine aşa.

Aşa pe final, îţi spun cu acelaşi umor pe care-l ai şi tu, în baza idioţeniilor scrise de tine, ca editor de ştiri şi Andreea Esca wannabe, eşti proastă de bubui, dragă Gabriela. Această ella luptă pentru dreptul la penibil pe blogul personal. Rog susţinătorii să aplaude la scenă deschisă! Hai şi tu Diana cu încurajările!

Dacă tot ai primit premii (penibile) zilele astea, îţi ofer şi eu un pachet promoţional:

One comment

  1. înainte să…să-l citesc?!” … asta e de nota 10! :))

    da’ in rest textul mi se pare cam slabut … parca nu-i stilul tau din alte postari asemanatoare si parca e prea “atacabil” (ca si cand ai planui un razboi de uzura). da’ nah, ca potential aplaudac, poate ca-s prea subiectiv …

Leave a Reply

