Sfârşit de iarnă

Da, până la urmă se pare că a venit primăvara. Blogurile vor înflori, primăvara în sine va fi un subiect de 2 săptămâni, lepşe cu melodii şi ghiocei… na fiecare după posibilităţi.

Nu ştiu dacă am un anotimp preferat, dar dacă aş avea probabil ar fi vara. Şi toamna. Totuşi şi iarna are un farmec aparte. Ah şi primăvara. De asta nu am un anotimp preferat: fiecare anotimp are culori frumoase şi o frumuseţe specifică. Aş spune că nu-mi place iarna, nu-mi place să curăţ maşina de zăpadă 10 minute, nu-mi place să-mi ud pantofii, nu-mi place frigul.

Toate se schimbă radical în schimb atunci când merg cu aparatul la gât şi văd dealuri înzăpezite, lumina caldă a apusului pe zăpada albă şi ceaţa pe crestele munţilor. Recunosc că sunt puţin nostalgic, aşa că am căutat prin arhive câteva cadre. Cam aşa fac eu: iarna cadre de vară, vara cadre înzăpezite. Nu ştiu dacă le-am mai publicat, dar chiar dacă le-am publicat, asta e o variantă mai buna. Mai bună şi nu neapărat bună, dar e foarte bine şi aşa. Astfel, din decembrie 2005 şi proximitatea satului Iza, după cum urmează:

Leave a Reply

