City lights

M-am gândit să public fotografiile urbane care  îmi par cele mai reuşite sau care au o semnificaţie aparte pentru mine,  din diverse locuri pe unde am fost. Cred că toate le-am publicat deja în alte articole, inovaţia e totuşi prelucrarea. Condiţiile în care am fotografiat n-au fost cele mai fericite şi o prelucrare bună se impune. Cu timpul am mai învăţat una alta şi m-am gândit să le mai dau o şansă. Un alt criteriu de selecţie e momentul zilei, mai exact după lăsarea întunericului, de aici şi titlul.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 comments

  1. prin cate locuri frumoase ai fost! ma bucur mult pentru tine, iar cadrele tale sunt din ce in ce mai reusite, bravo! take care.

  2. Totul se învaţă. Când vei acorda puţină răbdare procesului vei vedea că nu e mare lucru. Toate sunt făcute la repezeală. În afară de ultimele 3, nu am folosit nici măcar trepied.

Leave a Reply

