Un alt Crăciun

Am ajuns la Crăciunul din 2010. Aceeaşi eternă întrebare interioară legată de spiritul Crăciunului, dar alte vremuri. Alte regrete, alte împliniri, poate chiar alţi oameni, cu siguranţă alte sentimente. În fiecare an multe se rotesc în jurul slăbiciunilor de moment, optimism sau pesimism artificial, amintiri şi vise. Anul trecut scriam despre un grup de oameni, acum mă gândesc la alţii. Nu pentru că aş vrea să schimb ceva, ci doar încerc să corectez câte ceva cu fiecare ocazie. Sunt multe de corectat, multe de trait, multe de vazut. Celor ce mi-aţi urat “Crăciun fericit!” iar eu nu v-am răspuns, vă urez acum un Crăciun fericit!

 

 

 

 

 

2 comments

Leave a Reply

