Foarte tare!

Moş Nicolae îl sună pe Moş Crăciun pentru a-i propune un proiect!

(reclamă pe care am auzit-o la radio)

Cât de tare poate fi asta? Nu-mi plac mie articolele de genul “Ce chestie am descoperit eu azi!” unde eu = blogăr, om minunat wannabe, dar aici nu m-am putut abţine pentru că e foarte tare. Cred că unii blogări sunt atât de influenceri încât l-au influenţat şi pe Moş Nicolae. Nu cunosc detalii tehnice dar bănuiesc că respectivul Nicolae are telefon mobil smartfăun cu android.

 

ACTUALIZARE:

Se pare că nu e nimic ieşit din comun. Un distins domn l-a sunat pe tatăl său, Moş Crăciun, pentru discuţii antreprenoriale.

One comment

  1. am auzit reclama de mai multe ori la radio … si de fiecare data m-a pufnit rasul amintindu-mi ce ai scris tu despre proiecte/”proiecte”. bine ca-s singur in masina! :))

Leave a Reply

