Proiecte în blogosferă

Da. Proiecte, proiecte, comunicare, comunicare. Tot vorbim, ne contrazicem, ne lăudăm că scriem bine deşi lovim limba română cu proxima ocazie, dar hai să luăm nişte exemple de proiecte blogosferice. Doar aşa de dragul discuţiei da? Hai mai întâi definiţia oficială:

PROIÉCT, proiecte, s. n. 1. Plan sau intenție de a întreprinde ceva, de a organiza, de a face un lucru. 2. Prima formă a unui plan (economic, social, financiar etc.), care urmează să fie discutat și aprobat pentru a primi un caracter oficial și a fi pus în aplicare. ◊ Proiect de lege = text provizoriu al unei legi, care urmează să fie supus dezbaterii organului legiuitor (și opiniei publice). 3. Lucrare tehnică întocmită pe baza unei teme date, care cuprinde calculele tehnico-economice, desenele, instrucțiunile etc. necesare executării unei construcții, unei mașini etc. (sursa)

Acum exemple blogosferice:

Am dat peste această listă pe blogul lui Adrian Ciubotaru. Omul nu scrie prostii aşa că m-am gândit sa urmăresc aceste legături.

Fotografie de nuntă: Păci cum durerea exponometrului să fie ăsta proiect? E un site de prezentare. Un SITE. Păi cum negativele mele să spui proiect unui site? A, păi cică se poate dacă nu gândeşti şi nu vorbeşti corect limba română.

Life after work: O, deci ăsta e o perlă! Mi-au trebuit minute bune până să mă dezmeticesc după ce am citit una alta pe acel site. Ia priviţi:

una bucată prostie – un funshop

a doua bucată prostie – Problem Solving Funshop

a treia bucată prostie – Testimoniale

Îmi pare rău dragilor că nu pot reda toate tâmpeniile găsite la voi în proiect şi motivul e simplu: m-aş plictisi şi eu şi singurul meu cititor. Deci ei au testimoniale şi nu recomandări, da? Deci evident limba asta NU e o comoară. Hai să nu mai fim răi, e vorba doar de oameni care nu ştiu să facă nimic. Atunci când nu faci nimic, nu prea ai cum să greşeşti sau să fii contestat public. Dar e proiect.

Hai să o amintim şi pe Elena “Proiect” Cîrîc: un maaaaaare şi grandios PROIECT: care e de fapt, după cum spune chiar ea “*** Post de susținere a campaniei Microsoft pe FTW.ro”.

Pentru cei care nu s-au săturat, pentru cei care ar lua o funie cu noduri şi ar bate limba română, citiţi şi articolul Creţei (zisă CristinaTM în lumea interlopă).

2 comments

Leave a Reply

