Monologul blogărului cocalar

Articol dedicat componentei masculine (mai mult sau mai puțin) a blogului tv dece, respectiv autoarei blogului în reluare, Alecsandra, ca o încununare a ideilor lor săntoase. Autorul îsi cere scuze pentru limbajul folosit.

Se făcea că era odată o vreme. O vreme când te-ai hotărât să-ți faci blog. Te-ai gândit că ai ceva de împărtășit lumii. Poate ai. Ai scris articole, s-au adunat alții care să citească. Atunci ai concluzionat că scrii bine. Desigur, a scrie bine înseamnă că ești rudă cu Eminescu. Pe naiba. Eminescu e depașit. Poate Patapievici, că e mai trendy. Oricare ar fi, tu ai “scriitura” în sânge. De fapt ești un om “din online” care nu face mai nimic dar se pare că ai un talent ascuns. Dar scrii bine. De-asta nu ai publicat un articol nici măcar în Tion.

Acum că a trecut ceva timp, faci parte dintr-o comunitate de blogări. Acum ești mai tare, mai cunoscut. Hai să exprimi câte o părere despre lumea din jurul tau. Doar e blogul tău personal, ce pana ta. Păi dacă e blogul tău personal, n-ai voie în pula ta să scrii orice căcat? Cine pizda mă-sii are vreun drept sa zică ceva, în gâtu’ mamii lui de hater!

Revin. Deci vrei să exprimi câte o părere despre lumea din jurul tău. Păi în jurul tău e plin de hipstări și corporatiști. Ah, mai sunt și cocalarii. Mă da’ cum arată aia și ce ochelari de soare au! Culmea, exact ca și prietenul de lânga tine care (din nou culmea) e un rafinat. Bun, cu ăștia am lamurit-o. Nu sunt departe de tine dar nu au rafinamentul tău. Dar asta cu corporatiștii e groasă. Adică bă, uita-te la ei. Hai că aia cu aerele e cum e…dar să se îmbrace ei în costum mă? Păi cum bermudele mele merge ala mă în costum la bere în mijlocul zilei, in cele 6 din cele 7 ale săptămânii, când nu are ce face? Zi mă, cum? Deci cum vine asta cu fericirea? Ce viață duce ala mă? Păi nu se bucură de tâmpeniile care mă fericesc pe mine și zice că e fericit snobu’ dracului? Bă, deci numai la partea materială a lumii se gândește mă? Și duma cu laptopul de la Apple care-i? De ce dracu’ le trebuie de-ăla? Păi să-și ia Acer bă! Nu de alta dar eu am iPhone…așa să se consemneze. Bă unde am rămas? Adică stau și ma uit în oglindă și văd un om fericit, mă! E el în bermude, arată de parcă acum l-a scos cineva din șanț dar e fericit mă, nu ca snobii aia. Care e scopul acestui monolog? Pai nu există unul. Doar scriu așa, pentru că pot, e blogul meu personal și scriu BINE mă!

Și pe final, un citat idiot. De ce? Pentru că e blogul meu PERSONAL și pot. Și tu acesta care citești n-ai ce comenta. Până să comentezi te văd că te strâmbi și deja ești hater…dar să mai și comentezi…

“Per ansamblu, cred că un instalator e mult mai fericit decât omuleţul de plastic din biroul de la etajul 23 al corporaţiei.”

8 comments

  1. Nici eu nu inteleg de ce folosesti prost si excesiv cuvantul “corporatisti” in articole. Cica e blogul tau personal si poti. Asta e al meu, deci pot. Dar hai sa-ti explic totusi: iti dai cu parerea si prezinti lucruri neadevarate; nu prea ai dreptul (cel putin moral) sa etichetezi oamenii, mai ales cand argumentele tale sunt indoielnice. Da, stiu ca par tipicar si infipt in detalii dar e deranjant cand o gramada tot mai mare de oameni promoveaza aceleasi porcarii. Daca multi dintre voi preferati sa-i faceti tarani pe unii din anumite motive, acceptati ca si voi sunteti uneori tarani, din alte motive. Acelasi lucru e valabil si pentru domnul in bermude cu iPhone-ul in buzunar, daca pune o intrebare similara.

  2. Hai sa iti zic si eu ceva: in trei ani de zile de cand am blog am folosit termenul “corporatisti” o singura data, intr-un singur articol. nu tin minte sa il fi utilizat si in trecut. Daca asta inseamna excesiv, atunci eu nu ma descurc cu limba romana prea bine. Mai apoi, argumentul cu faptul ca l-am folosit prost, hai sa zicem ca il accept. Da’ tot inteleg de ce mi-ai dedicat acest post. Macar puteai sa ma faci pitzipoanca, sa fie barem la feminim, haha. Si nici asta nu am inteles – “De-asta nu ai publicat un articol nici măcar în Tion”. Daca ai putea sa imi explici, iti raman recunoscatoare.

  3. Un articol dedicat nu inseamna ca e scris pentru tine. E ca si cum dedici o melodie. E pentru toti cei care au atitudinea ta si a altora. Un om care scrie bine, publica articole. Daca zice ca scrie bine doar pentru ca il citesc 10 oameni cu care iese la o bere nu inseamna ca e un scriitor bun. Tion e un ziar gratuit si cu standarde joase. Prin urmare daca in astfel de ziare nu ai publicat, nu prea “scrii bine”.

  4. Mihai, să ştii că eşti corporaist! (ca şi mine de altfel). Totuşi, noi suntem mai puţin corporatişti decît alţii, pentru că suntem la etajul 2. 😀

Leave a Reply

