Faza zilei (oricare ar fi ziua)

Î:  Cum poate un om să aibă expertiză într-un domeniu?
R:  În primul rând, datorită experienţei.

Pentru că mi se pare atât de tare faza aici de faţă, valabilă pentru ficare zi a anului, lansez şi un concurs:

Cel ce ghiceşte persoana care a emis răspunsul (întrebarea era a mea) primeşte o ladă de bere. Da, redacţia va refuza deconturile delegaţiilor pentru a premia un citior fidel. Pentru a câştiga trebuie să spuneţi care e blogul persoanei sau numele întreg. Dacă aţi scris şi numele şi blogul, aţi câştigat şi simpatia mea. Rubrica de comentarii vă stă la dispoziţie. Nu există reguli, dar există 2 persoane care nu au voie să participe (se ştiu ele); răspunsurile lor vor fi anulate.

În final, o maximă care imi place mie foarte mult:

Toţi blogării sunt oameni minunaţi, dar nu toţi oamenii minunaţi sunt blogări.

5 comments

  1. De ce ar fi vorba de o femeie? Dacă ne explici frumos (mie şi miilor de cititori ai acestui blog) ai o bere 😀 (numai să mă tragi de mânecă atunci când ne vedem – uit din cauza vârstei înaintate).

  2. Vaaaai, urat din partea ta sa ma faci misogin! Gata, nu-ti fac cinste o bere! Pai si ce legatura are heituiala cu faza zilei? 😀

Leave a Reply

