Lacul Secu

Pentru cei ce nu ştiu, lacul Secu este un lac de acumulare pe râul Bârzava. Contrar părerilor şi prostiilor mediatice, lacurile de acumulare afectează mediul înconjurător. Totuşi, drumul prin pădure, măreţia barajului şi a contraforţilor oferă senzaţii deosebite oricărui turist care trece pe acolo. Trebuie să recunosc că sunt dezamăgit de atitudinea oamenilor care aleg să-şi petreaca timpul liber în aceste zone. E de-a dreptul trist să reuşeşti cu greu să obţii un cadru fără peturi, fără ambalaje sau doze de bere. La fel de trist e faptul că sunetul pădurii e înlocuit de organele unora şi muzica mai bună sau mai rea cu care turiştii generoşi te învăluie. Sper totuşi să scăpăm de prejudecata “mici şi bere”, pentru ca nu asta e problema. Poţi fi la fel de ţăran consumând Remy Martin şi caviar. Îmi place să mă pierd în natură, să ajung în locuri în care să simt că pot sta ore în şir fără să mă plictisesc, să pot privi fiecare frunză sau fiecare copac încercând să-i ghicesc povestea. E incredibil cum te cuprinde încet încet măreţia munţilor şi a pădurilor, animalele îţi oferă senzaţia de caldură şi ospitalitate iar culorile devin tot mai calde. Din pacate e greu să faci asta pe aici. Nu m-am putut simţi în largul meu, sunetele străine mi-au indus nelinişte şi crispare. E păcat că alegem sa facem asta. Totuşi, sunt locuri frumoase şi există tot timpul şi o parte buna. Ai ce privi, ai ce fotografia. Păcat, aş dori sa am mai multe laude pentru acest loc. Câteva cadre totuşi:

Leave a Reply

