Culoare şi prea puţin alb-negru…

Pentru că de mult timp îmi studiez cadrele şi mă întreb care ar trebui să fie compoziţiile potrivite pentru conversiile alb-negru, azi mi-am luat inima în dinţi şi am încercat două. De când cu 40D-ul şi EF-S-ul 17-55 f2,8 IS, m-am dedicat culorilor, impresionat fiind de diferenţa de calitate faţă de 450D. Acum e timpul sa revin, moderat totuşi. Excursiile se anunţă, filtrele sunt pregătite, doar timp sa fie.

Şi dacă tot vorbeam de culori şi 40D, un mic tribut:

Leave a Reply

