Blogări DSLR-isti

Ti-ai facut blog. Ai citit si alte bloguri, ti-ai facut o idee si acum esti hotarat sa ai succes. Odata cu statutul de blogăr, vin si responsabilitatile: trebuie sa ai stiri “calde”, trebuie sa faci reclama, grafica imbunatatita odata cu trecerea timpului, socializare media si asa mai departe. Ei, pentru toate astea ai nevoie si de un echipament pe masura. In primul rand calculatorul: trebuie un laptop cat casa poporului. Acesta trebuie “sa aiba hard”. In al doilea rand, nu esti blogăr serios fara un DSLR. Da, dupa ce esti un blogăr tare, trebuie sa te referi la aparatul tau foto cu acest termen (ex: Ceasca de cafea e pe birou, langa DSLR.).

Sa trecem la lucruri mai serioase. Ca posesor de blog si DSLR, mai scrii cate un articol cu stiri sau zvonuri legate de aparate foto, calculatoare si alte “device-uri” ( e trendy, n-am ce face – ma supun). Chiar daca nu te prea pricepi, poti oferi si tu noutati lumii, noutati plagiate de alte zeci de mii de site-uri si forumuri, legate de aceste aparate foto de tip DSLR. Te-ai gandit hai sa fac un articol, sa scriu 3 randuri si apoi sa “linkez” catre un site specializat; si asa au luat nastere articole precum acesta sau acesta. Ba mai mult, uneori faci completari legate de accesorii sau imbunatatiri, din nou, fara sa intelegi fenomenul. Asta ar fi aici.

Lasand gluma de-o parte, am de gand sa fac ceva constructiv si sa mai las ironiile. Mai exact, voi publica o serie de articole despre cum iti alegi echipamentul foto. Am citit multe forumuri si problemele sunt destul de delicate. Totusi, unele lucruri mi se par esentiale si ar trebui subliniate. Astfel, am sa dau ca exemplu alegerile mele in materie de echipament foto. Ma voi stradui sa dau sfaturi cat mai clare si cat mai practice. Dupa cum am spus, (sau n-am spus si o spun acum) recomandarile si sfaturile mele se adreseaza entuziastilor, amatorilor, care isi doresc rezultate comparabile cu cele ale profesionistilor.

3 comments

Leave a Reply

