Cheile Ordancusii, pestera Scarisoara

Am observat ca destul de multa lume cauta informatii despre aceasta pestera Scarisoara. Nu vreau sa repet ce spuneam aici, dar atat pestera cat si ghetarul nu impresioneaza pe cineva care nu e intereat de speologie. Trist. Invatam la scoala despre si asteptam sa ni se deschida o minune in fata ochilor. Merita totusi. Zona e foarte frumoasa, dar ai nevoie de o atitudine pozitiva: ignori gunoaiele care marcheaza absolut fiecare traseu, ramai la fel de zambaret si dupa ce-i saluti pe localnicii care defriseaza padurile cu ambitie, te impaci cu gandul ca poti ajunge la pestera si te trezesti ca nu e nimeni sa-ti faciliteze accesul, mai rau, nici nu stii daca va veni cineva intr-un final si asa mai departe. Nu prea sunt fotografii cu care sa ma mandresc (mai ales ca tenta rosiatica ce a insotit TOATE cadrele de acolo mi-a dat de furca) dar hai sa vedem ce iese. Mai important e ca imi amintesc de acele zile frumoase de la Garda, de prietenii cu chef de distractie si voie buna, de mancarea care nu se mai termina si de povestile pe care le-am spus si inca le spunem. In plus, s-a terminat si iarna, totul e verde si simt nevoia sa inchei oficial acest anotimp. Fotografii deci:

4 comments

  1. Nu sunt decat un om care “priveste”, deci nu o experta si nici o profesionista, dar mie mi se pare ca pozele sunt destul de reusite, sa stii. 🙂

  2. În primul rând fotografia se adresează privitorului. Trebuie să placă ochiului sau să impresioneze într-un anumit mod.Ulterior se poate analiza şi din punct de vedere tehnic, dar asta contează mai puţin. Scopul meu e să ofer şi celor ce-mi privesc cadrele ceea ce văd eu, iar eu vad multe lucruri frumoase pe lumea asta.

  3. Observ ca esti pasionat de fotografie. Si eu sunt, insa momentan nu am echipamentul necesar si performant pentru realizarea pozelor. 😦
    N-am ajuns niciodata la Pestera Scarisoara, desi imi doresc. Romania are multe locuri minunate pe care inca nu le-am vizitat.

  4. Un fotograf amator işi face echipamentul în timp. E important ca atunci când ai resursele necesare să faci alegeri inspirate. Până atunci, pe net găseşti foarte multe lucruri utile. Da, sunt foarte multe locuri deosebite în România.

Leave a Reply

