unde dai…si unde crapa…

E vorba de un articol dedicat celor ce au cautat ceva si au ajuns pe blogul aici de fata. Ideea nu e originala. Am vazut-o pe alte bloguri, am savurat si apoi m-am gandit sa expun si eu astfel de cautari care (cu sau fara intentia celui care a cautat) au ajuns pe blogul meu. Am sa formulez si eu raspunsuri, sau replici mai mult sau mai putin de bun simt, dupa modelul celor ce au brevetat ideea:

lacul anina – ei bine, Anina este un oras minier in judetul Caras-Severin. Da pe langa este si un lac de acumulare. Buhui. Lacul Buhui.

editor photo cu care poti sa lungesti nasul – poti face asta cu aproape orice program de editare grafica. Mai e totusi o problema…sigur e nasul prea mic si nu…capul prea mare? Poate merita si asta un studiu aprofundat…

tutorial foto setari zi ploioasa – Numai putin…stai asa. Daca e tutorial, nu mai e setari. Tutorialul inseamna un ghid; mai pe romaneste spus “Cum sa”. E adevarat ca in tutorialul ala sunt si setari.

wordpress blog fotograf – care fotograf?

cum iti faci poze fara aparat – eh…aici e mai complicat. Un raspuns intuitiv ar fi “cu telefonul mobil”, dar si telefonul ala are un aparat foto…sau cameră de nu stiu cati megapixeli, cum spun tinerii. Deci tot cu aparat ar fi. Nu stiu…ma depaseste intrebarea asta. Poate rogi un prieten sa-ti faca poza? Apoi faci upload pe hi5? Merge?

cum pun expunere de diapozitive pe blog – ori le pui, ori le expui. Daca le pui, le scanezi mai intai. Daca le expui, poti face acelasi lucru.

cum sa faci poze faine – daca nu te-a ajutat asta, poate te ajuta asta.

Leave a Reply

