pagina noua: CARTI

De astazi am adaugat o noua pagina, alaturi de echipament si contact si anume carti. Este o pagina dedicata cartilor cu si despre fotografie. Avand in vedere ritmul ametitor in care citesc eu cartile (1/an) nu cred ca are rost sa pun in discutie toate cartile pe care le citesc, pentru ca ar stagna totul. Deci si prin urmare, pe aceasta pagina am sa fac recomandari si mici descrieri la cartile din domeniul fotografiei pe care le-am citit sau le voi citi.

Am sa incerc sa trag concluzii scurte si practice in speranta ca cei care cauta, sa fie ajutati sa ia o decizie in privinta lor. Unul dintre principalele repere va fi pretul. Pentru mine cel putin e important pretul si calitatea. Prin calitate inteleg aspectul cartii si mai important, lipsa greselilor de ortografie. Inainte sa ma faceti superficial, tind sa apreciez mai mult aspectul pe care il aveau cartile in anii ’80, figurile si schemele desenate din ele si mai putin caractere fandosite si imagini digitale care se regasesc in cele moderne. Acestea fiind spuse, sa trecem la treaba…

Leave a Reply

